فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

عطاران با گریم متفاوت در «روشن»

  • کد خبر: ۱۷۹۹۶
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
عطاران با گریم متفاوت در «روشن»
همزمان با ادامه فیلمبرداری «روشن»، نخستین تصویر از رضا عطاران در این فیلم منتشر شد. طبق شنیده‌ها، عطاران در این فیلم ایفاگر نقش بسیار متفاوتی نسبت به کار‌های قبلی اش خواهد بود.
به گزارش شهرآرانیوز، فیلمبرداری فیلم سینمایی «روشن» ساخته جدید روح الله حجازی که از اواخر دی ماه آغاز شده بود همچنان در خیابان‌های تهران ادامه دارد. همزمان با ادامه فیلمبرداری، نخستین تصویر از رضا عطاران در فیلم «روشن» منتشر شد.

«روشن» مانند فیلم‌های قبلی حجازی اثری پربازیگر است که ترکیبی متفاوت از بازیگران سینما و تئاتر در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی نیا، مسعود میرطاهری، محمد، ولی زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیر کیوان معصومی، سید علیرضا میرسالاری، محمد نیکبخت، با معرفی نازنین سهامی زاده و بازیگر خردسال سرگل لواسانی ترکیب بازیگران «روشن» را تشکیل می‌دهند.

«روشن» بر خلاف ساخته‌های اخیر حجازی یک فیلم پرلوکیشن و سخت است که پیش بینی می‌شود فیلمبرداری اش تا آخر امسال ادامه داشته باشد.

فیلمنامه «روشن» را روح الله حجازی به نگارش درآورده و تهیه کنندگی اش را مانند دو فیلم قبلی خودش بر عهده خواهد داشت.

همچنین جواد نوروزبیگی به عنوان مشاور پروژه در این فیلم حضور دارد.

ترکیب بازیگران «روشن» از جمله نکات کنجکاو برانگیز فیلم جدید روح الله حجازی است.
 
منبع: فیلم نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->