ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

استارت استعدادهای دوچرخه‌سواری کشور از مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۹۹۹۵
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹
استارت استعدادهای دوچرخه‌سواری کشور از مشهد + فیلم
مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه سواری کشور عصر امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر دوچرخه سواری کشور با حضور قلندر شریف شهردار مشهد، وحدتی پور شهردار منطقه۷، تاج‌فیروز رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، علیزاده و علوی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، طهوریان عسکری رییس هیئت دوچرخه‌سواری استان، ورزشکاران و مربیان تیم های مختلف کشور، عصر امروز در بوستان غدیر مشهد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم که با استقبال ورزشکاران حاضر در المپیاد همراه بود، مسئولین و تیم ها یادبود این رقابت ها را امضا و برنامه های مورد نظر در طول این دوره را باهم مرور کردند.

این مسابقات برای نوجوانان متولد ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ برگزار می شود و در پایان استعدادهای برتر  برای حضور در اردوهای ملی و کشوری فراخوانده می‌شوند. 

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسابقات آقایان در روزهای یکشنبه و دوشنبه برگزار می‌شود و روز سه‌شنبه مسابقات تعطیل خواهد شد. در این روز خروج تیم های آقایان و پذیرش تیم های بانوان به ترتیب در نوبت‌های صبح و عصر انجام می‌شود. همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مسابقات بانوان و مراسم اختتامیه در محل بوستان غدیر برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->