سرخط خبرها

جایزه سال انجمن عکاسان و خبرنگاران برای کتاب «تو خداداد عزیزی هستی»

  • کد خبر: ۱۸۰۱۶۸
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
جایزه سال انجمن عکاسان و خبرنگاران برای کتاب «تو خداداد عزیزی هستی»
کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» اولین اثر روزنامه‌نگار قدیمی مشهدی، عنوان کتاب برگزیده انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران را به دست آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، این کتاب که به قلم جواد رستم‌زاده به رشته تحریر درآمده، به زوایای پنهان و ناگفته‌های زندگی ستاره‌ای اشاره می‌کند که در آسمان فوتبال ایران درخشید. در مراسمی که روز گذشته در تهران برگزار شد انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» را بعنوان کتاب برگزیده این انجمن معرفی کرد.

در این مراسم که با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، سازمان لیگ برتر فوتبال، پیشکسوتان و بزرگان عکاسی و روزنامه نگاری کشور برگزارشد، ضمن تجلیل از جواد رستم زاده بعنوان نویسنده این اثر، تاکید شد که کتاب‌هایی با این مضمون و در قالب زندگینامه ستارگان باید بیشتر مورد توجه نویسندگان قرار بگیرد و این مسیر باید همچنان باید ادامه داشته باشد به نحوی که آثار تولید شده در این راه، در موزه ملی المپیک نگهداری شود.

رستم زاده: این کتاب نقشه راه خوبی برای نسل جدید خواهد بود

جواد رستم زاده نویسنده این کتاب در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به مراحل نگارش زندگینامه خداداد گفت: کار سخت و البته نویی بود که انجام شد. یک پروژه ۲ ساله برای جمع آوری اطلاعات و خاطرات ستاره سابق فوتبال مشهد را پشت سر گذاشتیم و در این راه تجربیات و البته اتفاقات تلخ و شیرین زیادی را هم پشت سر گذاشتیم.
وی در ادامه افزود: اهداف زیادی را برای نوشتن این کتاب داشتم که اولین آن باز کردن راهی برای سایر قلم به دستان باشد تا با جرات بیشتری وارد این وادی شوند. البته امیدوارم این کتاب نقشه راه خوبی باشد برای نسل جدیدی که در ابتدای راه قرار دارند و همین مورد هم حقیقتا یکی از انگیزه‌های من برای نوشتن این اثر بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->