نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد شمال سرزمین‌های اشغالی زیر آتش موشک‌های «برکان» و «فلق» حزب‌الله تیراندازی در مراسم عروسی در فرانسه | یک نفر کشته و ۶ تَن زخمی شدند جمهوری‌خواهان آماده انصراف بایدن از انتخابات شوند بایدن حامیان مالی دموکراتش را هم از دست داد رنگ صندوق رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری تغییر می‌کند گیرم که در کنجی یا بر صدر! اگر سربازی، تو را چه باک از سر دادن؟! دریای اژه مجددا یونان و ترکیه را به جان هم انداخت پخش مستند ویژه‌برنامه‌ی تلویزیونی «سیدالشهدای خدمت» از تلویزیون (۱۰ تیر ۱۴۰۳) تلفات جدید نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه سعید جلیلی با نمایندگان فعلی و ادوار مجلس دیدار کرد ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجلس دوازدهم مشخص شد جزییات مناظره پزشکیان و جلیلی اعلام شد حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طولکرم (۱۰ تیر ۱۴۰۳) سفر تبلیغاتی محمدجواد ظریف به مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تکمیل فهرست نهایی اعضای ۱۰ کمیسیون‌ تخصصی مجلس دوازدهم + اسامی شورای نگهبان سلامت مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرد تعداد رأی‌ها و نتیجه انتخابات دور اول ریاست‌جمهوری در استان تهران | سبقت پزشکیان از جلیلی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیس‌جمهور: نیروهای مسلح برای پیشرفت دیگر صنایع یک خط ارتباطاتی با آنان برقرار کنند

  • کد خبر: ۱۸۰۴۸۴
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
رئیس‌جمهور: نیروهای مسلح برای پیشرفت دیگر صنایع یک خط ارتباطاتی با آنان برقرار کنند
رئیس جمهور با بیان اینکه صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور با وجود سنگین‌ترین تحریم‌ها، بیشترین پیشرفت را داشته‌اند، بر ایجاد یک خط ارتباطی برای سرریز پیشرفت‌ها و دستاوردهای دفاعی به صنایع دیگر تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار مدیران ارشد و نخبگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، به مناسبت روز صنعت دفاعی، اقدامات و دستاورد‌های بزرگ، پیشرفته و به‌روز صنایع دفاعی کشور در حوزه‌های نظامی و غیرنظامی را جلوه‌هایی از تولید قدرت در راستای دفاع از کشور و مایه اطمینان و آرامش مردم دانست.

وی حضور نیرو‌های مسلح ایران در منطقه را برخلاف حضور ناامن‌ساز نیرو‌های بیگانه، امنیت‌آفرین و مایه اطمینان دانست و اظهار داشت: صنایع دفاعی کشور پشتیبان نیرو‌های مسلح در تامین و ارتقای امنیت، اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی هستند.

رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به سرریز دستاورد‌های فناورانه و پیشرفته صنایع دفاعی کشور به دیگر بخش‌های صنعتی تصریح کرد: امروز تلاش برای ساخت هواپیمای مسافربری به اعتبار پیشرفت‌ها و توانمندی‌هایی است که در صنایع دفاعی کشور به دست آمده است.

رئیسی با بیان اینکه صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور با وجود سنگین‌ترین تحریم‌ها، بیشترین پیشرفت را داشته‌اند، انگیزه، همت و پشتکار را از عوامل اصلی موفقیت در دستیابی به این پیشرفت‌ها دانست و بر ایجاد یک خط ارتباطی برای سرریز پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دفاعی به صنایع دیگر تاکید کرد.

وی در ادامه همچنین با تاکید بر ضرورت جدیت در صیانت از این دستاورد‌های بزرگ و مقابله با فتنه و نفوذ دشمن برای مختل کردن آنها، نیروی انسانی متخصص کشور را از مهمترین سرمایه‌های صنایع دفاعی دانست.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال تعامل با همه کشور‌های جهان است و دست هر کسی را که برای همکاری و دوستی به طرف ما دراز شود، به گرمی می‌فشاریم، اما نیرو‌های مسلح توانمند ما دستی را که برای تعرض و تعدی به سوی ایران دراز شود، قطع خواهند کرد.

رئیسی مردم متدین و حاضر در صحنه، آماده خطرپذیری و دلداده به اباعبدالله الحسین (ع) را مهمترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران معرفی و خاطرنشان کرد: دنیا نیز فهمیده است که مردم و نیرو‌های مسلح بابصیرت مولفه‌های اصلی قدرت ما هستند.

وی بازدید از این نمایشگاه را به لحاظ تنوع و سطح بالای دستاوردها، امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: امروز قاطعانه می‌توانیم ایران را در دنیا کشوری پیشرفته و فناور معرفی کنیم که این مسئله با همت و دست توانای دانشمندان جوان ما و تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->