از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

ناکامی پرسپولیس در شکست رکورد بیشترین برد متوالی در ادوار لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۸۰۸۶۵
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
ناکامی پرسپولیس در شکست رکورد بیشترین برد متوالی در ادوار لیگ برتر
پرسپولیس با تساوی مقابل ذوب‌آهن نتوانست رکورد بیشترین برد متوالی در ادوار لیگ برتر ایران را بشکند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‎های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

این تساوی در حالی برای سرخ‌پوشان پایتخت رقم خورد که شاگردان گل‌محمدی تا دقیقه ۸۴ یک بر صفر از حریف اصفهانی خود عقب بودند. سرخ‌پوشان در اواخر نیمه نخست روی اشتباه مهلک سروش رفیعی و علیرضا بیراوند گل خوردند.

یحیی گل‌محمدی پیش از این بازی و پس از پیروزی مقابل تراکتور به نهمین برد متوالی خود در لیگ برتر رسیده بود که می‌توانست با پیروزی در این دیدار خانگی رکورد بیشترین برد متوالی در تمام ادوار لیگ برتر ایران را بشکند.

به این ترتیب یحیی گل‌محمدی نیز با کسب ۹ برد متوالی نام خود را در کنار مصطفی دنیزلی و افشین قطبی به طور مشترک برای پرسپولیس و حسین فرکی برای سپاهان با کسب ۹ برد متوالی ثبت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->