مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

النصر – پرسپولیس به میزبانی امارات!

  • کد خبر: ۱۸۱۰۵۷
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
النصر – پرسپولیس به میزبانی امارات!
روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که النصر ورزشگاه آل مکتوم در شهر دبی امارات را به عنوان میزبان دیدار پرسپولیس معرفی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، النصر در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس هم‌گروه شده است. النصر تصمیم گرفت که ورزشگاه آل مکتوم در شهر دبی امارات را به عنوان ورزشگاه بی طرف برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند.

روزنامه عمید الریاضه امارات هم این خبر را تایید و اعلام کرد که النصر، امارات را به عنوان میزبان دیدار با پرسپولیس اعلام کرد. النصر منتظر است که پرسپولیس هم ورزشگاه میزبان خود را معرفی کند.


با این خبر روزنامه عربستانی به نظر می‌رسد که بازی‌های نماینده‌های عربستان و ایران همچنان در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->