سرخط خبرها

اعزام بیش از ۲۶هزار زائر اربعین‌حسینی از فرودگاه مشهد

  • کد خبر: ۱۸۱۳۲۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
اعزام بیش از ۲۶هزار زائر اربعین‌حسینی از فرودگاه مشهد
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از اعزام بیش از ۲۶هزار زائر اربعین‌حسینی از فرودگاه مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد در بازه زمانی ۲۷مرداد تا ۵شهریور امسال خبر داد.

محمود امانی‌بنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به ایجاد حال و هوای اربعینی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس اظهار داشت: فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از مدت‌ها قبل به‌منظور پذیرایی درخور شأن زوار حسینی، برنامه‌ریزی لازم را انجام داده بود و در همین راستا تمام مسئولان و عوامل فرودگاهی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت برای خدمات‌رسانی شایسته به زائران ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) هستند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی افزود: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به زوار، موکب ویژه بدرقه زائران در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس برپا شده و از دوم شهریور امسال نیز برنامه‌های فرهنگی اعم از نمایش آیینی، تعزیه‌خوانی، دمام‌زنی و اجرای سرود‌های مذهبی در فرودگاه آغاز شده است.

امانی‌بنی در ادامه ضمن اشاره به انجام ۱۹۹پرواز از مبدأ مشهد به مقصد ایلام، اهواز، کرمانشاه، آبادان، نجف و بغداد از ۲۷مرداد تا ۵شهریور امسال خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی، از ۲۶هزار و ۲۸۷زائر اربعین حسینی در فرودگاه مشهد پذیرایی شده است و موکب بدرقه زوار حسینی تا اربعین اباعبدالله‌الحسین(ع) برپا خواهد بود.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از ۲۷مرداد تا ۵شهریور امسال، ۱۳۲هزار و ۳۲زائر با ۱۰۲پرواز به شهر‌های ایلام، اهواز، کرمانشاه و آبادان و ۱۳۰هزار و ۶۴زائر با ۹۷پرواز به نجف و بغداد اعزام شده‌اند.

امانی‌بنی در خاتمه با تأکید براینکه پرواز‌های متعددی در مسیر‌های مشهد-نجف و مشهد-بغداد به‌منظور تشرف به حرم اباعبدالله‌الحسین(ع) و شرکت در مراسم عظیم اربعین حسینی برقرار است، تصریح کرد: مسیر‌های پروازی به مقصد آبادان، اهواز، کرمانشاه و ایلام نیز از جمله خطوط پرتردد در ایام اربعین حسینی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->