گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟ برگزاری کنگره «بانوان تأثیرگذار» گامی در راستای معرفی بانوی مسلمان ایرانی است استاندار خراسان‌رضوی: برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خانواده تراز نیاز داریم «داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه تئاتر می‌رود اختتامیه دومین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» در مشهد برگزار شد (۳ مرداد ۱۴۰۳) | فعالیت ۸ هزار زن تأثیرگذار در خراسان‌رضوی عکس‌های دیده‌نشده از سعید راد مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر «سعید راد» با حضور هنرمندان (۳ مرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز ویژه برنامه «المپیک ۲۰۲۴ پاریس» با اجرای پیمان اسدیان + جزئیات
سرخط خبرها

نخستین «سینما دانش‌آموز» در پایتخت افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۸۱۴۱۸
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
نخستین «سینما دانش‌آموز» در پایتخت افتتاح شد
صبح امروز ، ۶ شهریور، نخستین سینمای دانش‌آموز افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این سینما ویژه دانش‌آموزان است که می‌توانند به جای خرید بلیت از کتاب‌های کانون خرید کرده و به تماشای فیلم بنشینند. در مرحله نخست فیلم‌های کانون به روی پرده می‌رود و به‌زودی دیگر آثار حوزه کودک و نوجوان و فیلم‌های روز دنیا نیز خریداری شده و به روی پرده خواهند رفت.

همچنین در حال حاضر ۱۲۰ سالن کانون در اختیار سینمای دانش‌آموز قرار دارد و به‌زودی بر تعداد سالن‌ها افزوده خواهد شد و کودکان می‌توانند والدین خود را نیز مهمان کنند.

سینما دانش‌آموز با هدف ایجاد محلی مناسب برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی و فرهنگی حوزه کودک و نوجوان از جمله جشنواره فیلم رشد، جشنواره فیلم کودک و جشنواره پویانمایی شکل گرفته و می‌تواند پاتوقی برای حضور معلمان فیلم‌ساز باشد.

نخستین سینمای دانش‌آموز در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق)، مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->