سرخط خبرها

مهر امسال ۲۳هزار معلم جدید به وزارت آموزش‌وپرورش می‌پیوندند

  • کد خبر: ۱۸۱۵۶۱
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
مهر امسال ۲۳هزار معلم جدید به وزارت آموزش‌وپرورش می‌پیوندند
رئیس سازمان امور استخدامی گفت: از مهر امسال ۲۳هزار معلم و دبیر جدید وارد آموزش‌وپرورش می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، میثم لطیفی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان چهارباغ استان البرز در هفته دولت با اشاره به اینکه استان البرز شاهراه چندین استان است و بار ترافیکی بسیار سنگینی دارد، گفت: پیگیری‌های استاندار البرز در حال بررسی است و بخشی هم توسط وزارت راه و شهرداری کرج پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما به مجموعه پروژه‌هایی که از سال گذشته باقی‌مانده است تأکید ویژه‌ای خواهیم داشت، افزود: اهتمام دولت مردمی در دولت سیزدهم بر این است که تمام پروژه‌های باقی‌مانده، با اولویت به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان امور استخدامی کشور با بیان اینکه در مهر سال جاری حدود ۲۰هزار نفر در وزرات بهداشت استخدام می‌شوند، گفت: ما به علاقه‌مندان برای استخدام در این دولت توصیه می‌کنیم تا پیگیر آزمون‌های استخدامی باشند. در شهریور آزمون سرایداران و نیرو‌های خدماتی مدارس برگزار می‌شود که اولویت ما در دولت وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت بهداشت است. افرادی که می‌خواهند کنار دولت خدمت کنند آزمون‌های استخدامی که فضای رقابتی استاندارد است، شرکت کنند.

لطیفی افزود: امسال مجوز استخدام ۲۳هزار معلم و دبیر را گرفتیم که از مهر در مدارس حضورپیدامی‌کنند. اگر در دستگاهی ضرورت احساس شود برای برگزاری آزمون در ماه‌های آینده زمینه برگزاری آن فراهم می‌شود.

در افتتاح پروژه‌های امروز شهرستان چهارباغ، فرهنگسرای الغدیر به مساحت ۸۳۰مترمربع در دوطبقه با اعتبار ۸۶میلیاردریال و سالن جلسات فرمانداری چهارباغ، دبستان دوازده کلاسه شهیدسلیمانی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده توسط معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور در این شهرستان بوده است.

از مجموع ۱۱۸طرح قابل افتتاح در هفته دولت، در شهرستان چهارباغ ۹۵پروژه مربوط به بخش دولتی و ۱۴پروژه مربوط به بخش خصوصی و ۹پروژه کلنگ‌زنی بوده که در بخش خصوصی اشتغال‌زایی برای ۳۲۲نفر را به همراه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->