مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

زمان پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریسی مشخص شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۸۱۵۳۸
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
زمان پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریسی مشخص شد + جزئیات
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات معلمان حق‌التدریسی تا اول مهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا مراد صحرایی در حاشیه مراسم افتتاح سینمای دانش‌آموزی گفت: تمام تلاش ما این است که تمام حقوق نیرو‌های حق التدریسی که معوقات آن‌ها به گردن ماست تا پیش از آغاز سال تحصیلی پرداخت شود و رسیدگی به اعتراضات نسبت به صدور احکام رتبه‌بندی تا پیش از پایان شهریور انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه صدور احکام رتبه‌بندی جدید از هفته جاری آغاز شده است، افزود: البته پاداش پایان خدمت در اختیار سازمان دیگری است و به ما مربوط نیست.

صحرایی بیان داشت: روز یکشنبه آخرین پیگیری‌ها را داشتم دولت منتظر تأمین منابع است. هر چه در پرداخت پاداش بازنشستگی سریع‌تر اقدام کنیم بهتر است، ولی وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، نیرو‌های مسلح و چند سازمان دیگر از این نظر مثل هم هستند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->