نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

استقلال با پنجره بسته بازیکن خرید

  • کد خبر: ۱۸۱۹۴۴
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
  • ۴
استقلال با پنجره بسته بازیکن خرید
درحالی پنجره نقل و انتقالات استقلال به دلیل پرداخت نشدن حق رشد محبی و قایدی بسته شده، این باشگاه اقدام به جذب بازیکن آرژانتینی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پنجره نقل وانتقالات باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن حق رشد مهدی قایدی و محمد محبی به باشگاه شاهین بوشهر از سوی فیفا بسته شده است.

درعین حال که چنین خبری با ارسال یک ایمیل از سوی فیفا به باشگاه استقلال رسانه‌ای شده، اما باشگاه استقلال اقدام به جذب یک بازیکن از کشور آرژانتین کرده است.

این بازیکن گوستاوو بلانکو نام دارد؛ مهاجمی آرژانتینی که از سوی جواد نکونام به باشگاه استقلال معرفی شده بود. باشگاه استقلال اعلام کرده قرارداد این مهاجم آرژانتینی  به مدت دو فصل خواهد بود.


بلانکو سابقه بازی در ایبار، رئال اویدو، آنتالیا اسپور، مالاگا و ... را در کارنامه خود دارد.

حالا باید دید با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال آیا جوادنکونام با شروع دوباره بازی‌های لیگ برتر قادر به استفاده از این بازیکن خواهد بود یا خیر؟!

شاید تا آن زمان باشگاه استقلال اقداماتی در راستای پرداخت بدهی قایدی و محبی به باشگاه شاهین بوشهر داشته باشد تا بتواند از بلانکو که در آخرین ساعات باقی مانده به پایان نقل و انتقالات جذب شد، استفاده کند.

در روز‌های گذشته مشکلات مالی در باشگاه استقلال به اوج رسیده و اعتراض بازیکنان و کادر فنی را به دنبال داشته است و حالا نیز این موضوع می‌تواند چالشی بزرگ سد راه باشگاه استقلال باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سیاوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
2
اقای خطیراینقدرنقشه پیاده کردتاپنجره نقلوانتقالات بسته بشه...نمیتوانست چهارروزقبل بازیکن بگیرد،یعنی گذاشت دقیقه نودبازیکن بگیرد،اهای تویی که میگویی استقلال رابیشترازبچه ام دوست دارم،فکرکنم ازدهانت این حرف پریده است...اقای خطیرعزیز به نظرت دل هواداران استقلال راخوشحال میکنی...بسه دیگه بسه
بهزادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
2
بنا به اظهارخبرگزاری همشهری حقوق حق رشد باشگاه بوشهری پرطرف شده ،لطفا آقای حمیدی اگر مطمئن نیستی تیتربرعلیه استقلال نزن وکمی برای تیم خودتان پرسپولیس تیتربزنید.
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
1
دوجرخه سوکلی هرکاری بکنه کارش ندارن راحت باش
اسی
Netherlands
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
0
0
جالبه،از یک طرف کلی بدهی دارن و میگن وضع مالی‌شان خرابه،از اون طرف میرن بازیکن خارجی می‌خرن این کیسه کشا
واقعه که!! آدم نمی دونه دم خروس رو باور کنه،یا قسم حضرت ابوالفضل رو!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->