نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد
سرخط خبرها

نازنین مولائی در حضور رئیس جمهور چه گفت که پخش نشد؟

  • کد خبر: ۱۸۳۶۲۱
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
نازنین مولائی در حضور رئیس جمهور چه گفت که پخش نشد؟
ملی‌پوش رویینگ ایران از رییس جمهور خواستار سرمایه‌گذاری و توجه بیش‌تری به ورزش زنان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تجلیل از مدال آوران دو سال گذشته ورزش ایران و بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو امروز (دوشنبه) در سالن اجلاس سران و با حضور ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور برگزار شد.

نازنین ملایی، ملی‌پوش رویینگ ایران یکی از سخنرانان این مراسم بود که سخنانش از تلویزیون پخش نشد.

وی در حضور ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: سال گذشته سال ورزش زنان ایران زمین بود. سال تاریخ آفرینی‌ها، رکورد شکنی‌ها، مدال آوری‌ها و اولین‌ها. سال دشت کردن مدال‌ها، بردن مقام‌ها و ایستادن بر سکو‌های افتخار در رشته جمعی و انفرادی.این جا فرصت شمردن این افتخارات نیست، اما تعداد و کیفیت این افتخار آفرینی‌ها به گونه‌ای بود که برای اولین‌بار در تاریخ ورزش کشور، آیین تجلیل ویژه‌ای برای بانوان برگزار شد و حضرتعالی نیز شخصا در آن مراسم حضور یافتید که جای تشکر و قدر دانی دارد.

ملی‌پوش روئینگ ایران ادامه داد: با همه این افتخار آفرینی‌ها ورزش بانوان هنوز در آغاز راه خود است و افق‌های بلند و بزرگی را در سر دارد. دور نیست روزی که زنان ورزشکار ایران زمین سهمی قابل ستایش از مدال‌های المپیک داشته باشند و این مهم را با مدال آوری در بازی‌های آسیایی آغاز کرده و به خواست خدا در همین بازی‌های پیش‌رو نیز ادامه خواهند داد؛ این مهم، اما جز با ادامه داشتن حمایت‌ها و رفع و جبران کمبود‌ها و کاستی‌های ورزش زنان ممکن نیست.

ملائی با تاکید بر اینکه میزان جوایز مدال‌ها و برخورداری از سایر امتیاز‌ها تفاوتی میان زنان و مردان نیست، بیان کرد: این که همواره در بالاترین سطح به ورزش بانوان و ورزشکاران زن توجه می‌شود قابل تقدیر است، اما همچنان هم از جهت میزان توسعه لیگ‌ها و باشگاه‌های حرفه‌ای، هم زیر ساخت‌ها و فضا‌های ورزشی، حمایت از تیم‌های ملی بانوان و اردو‌های تدارکاتی و آماده‌سازی، وسایل و تجهیزات تمرینی و مسابقه‌ای ورزش بانوان نیازمند سرمایه گذاری و توجه بیش‌تر است.

وی افزود: بعضی از زنان ورزشکار همه این راه دشوار ورزش قهرمانی را در کنار وظایف مادری و همسری خود طی می‌کنند و همین مساله نیازمند نگاه حمایتی خاص‌تر هستند. باشد که در سال‌های آینده مردم ایران و جهان بیش‌تر از موفقیت‌های ورزش زنان و مدال آوری‌های آن‌ها بشنوند و ورزش بانوان به جایگاه واقعی خود برسد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->