پاکتا در آب نمک پرسپولیس اوسمار با بوریرام توافق کرد آیا شایعه بازداشت علی پروین صحت دارد؟ نتیجه بازی اسکاتلند و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی بی حاصل نتیجه بازی آلمان و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود ژرمن‌ها پخش زنده بازی سوئیس و اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلی‌زاده: حضور در استقلال را تکذیب می‌کنم جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پیروزی ایران برابر آمریکا (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های پیمان اکبری پس از پیروزی برابر آمریکا | بازیکنانم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند پخش زنده بازی آلمان و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس نتیجه بازی کرواسی و آلبانی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و ویدئو خلاصه بازی| تساوی لحظه آخری! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و آمریکا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| برد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری مانع انتخاب مدیرعامل استقلال پخش زنده بازی کرواسی و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نحوه خرید بلیت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی + قیمت و لینک خرید یامگا در انتظار تایید فیفا و ایفمارک
سرخط خبرها

طوفان نکونام علیه خطیر: لیستم را با استراماچونی چک می‌کرد!

  • کد خبر: ۱۸۳۷۵۱
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
طوفان نکونام علیه خطیر: لیستم را با استراماچونی چک می‌کرد!
سرمربی استقلال در یک برنامه تلویزیونی حسابی به مدیرعامل تیمش تاخت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بعد از صحبت‌های هفته قبل خطیر در خصوص استقلال، جواد نکونام در برنامه میثاقی حاضر شد و حسابی به خطیر تاخت.

نکونام در این برنامه گفت: 

مجبور شدم بیایم از حق خودم دفاع کنم.وظیفه‌ام است از حق تیمم دفاع کنم. استقلال اولین باشگاهی است که خطیر مدیرعاملش شده! 

اگه خطیر روز اول روی لیست من خط می‌کشید تکلیفم مشخص بود و هیچ مشکلی نداشتم. کلی با بازیکنای مدنظرم حرف زدم و راضی‌شان کردم، اما باشگاه گفت نمی‌توانیم جذبشان کنیم.

قراردادم را ۵ میلیارد کم کردم و حاضرم ۱۰ میلیارد دیگر هم کم کنم.

خطیر گفته من خارج چارچوب حرف بزنم جریمه می‌شوم. من چارچوب را رعایت می‌کنم به شرطی که خطیر روی حرف و قول‌هایش بماند.

بزرگترین اشتباهم عدم قبول سرمربیگری استقلال در زمان آجرلو بود.

به باشگاه لیست دادم، اما گفتند با استراماچونی صحبت کرده‌ایم و گفته فلان بازیکن کیفیت ندارد. مگر من مسوول فنی تیم‌ نیستم؟ چرا باید با استرا در خصوص لیست من صحبت شود؟

فکر کنم لازم‌باشد غلامپور را آماده حضور در مسابقات کنیم. نمی‌دانم شاید هم از آسمان روی سر باشگاه پول ریخته که خطیر برخلاف قبل که می گفت پول نداریم، اما الان وعده جذب ۲ خارجی می‌دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->