ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

هاشمی نسب گزینه دستیاری سرمربی خارجی استقلال!

  • کد خبر: ۱۸۳۹۷۷
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
هاشمی نسب گزینه دستیاری سرمربی خارجی استقلال!
علی خطیر قصد دارد در صورت جدایی جواد نکونام از مهدی هاشمی به عنوان دستیار ایرانی سرمربی خارجی استفاده کند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اختلاف‌ها میان جواد نکونام و علی خطیر وارد فاز تازه‌ای شده و این دو قصد ندارند با یکدیگر مصالحه کنند.

نکونام هم که ابتدا قصد نداشت پاسخ اظهارات خطیر را بدهد با حضور روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر پرده از برخی مسائل برداشت که بسیار عجیب بود.


یکی از موارد مورد اشاره سرمربی استقلال رایزنی خطیر با یکی از دستیاران او برای دستیاری سرمربی خارجی بعدی استقلال است.

نکونام آن شب در برنامه فوتبال برتر نام فردی که با خطیر مذاکره کرده را نیاورد، اما تحقیقات در این راستا نشان می‌دهد که خطیر قصد داشته از مهدی هاشمی نسب به عنوان دستیار ایرانی سرمربی خارجی آینده استقلال استفاده کند.

این موضوع از طرقی به اطلاع سرمربی استقلال رسیده و به شدت باعث خشم سرمربی آبی‌ها شده است.

البته این سوال مهم هم مطرح است که وقتی خطیر قادر به پرداخت بدهی بازیکنان استقلال که از فصل پیش باقی مانده نیست، چه طور می‌تواند بودجه استخدام سرمربی خارجی را فراهم کند تا اگر نکونام رفت فرد مورد نظرش را بر مسند قرار دهد.

درواقع در موضوع مذاکرات پنهانی خطیر با سرمربی خارجی هم مباحث مالی پراهمیت است و هم مذاکره او با مهدی هاشمی نسب برای دستیاری سرمربی آینده خارجی استقلال!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->