کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

پخش زنده دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای دفاع مقدس در ۲۹ شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۸۴۵۶۳
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
پخش زنده دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای دفاع مقدس در ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری همایش سراسری «جهاد و مقاومت، از دیروز تا امروز» با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام (ره) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این بنیاد برگزاری همایش سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» است که چهارشنبه - ۲۹ شهریورماه - در محضر مقام معظم رهبری در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: قرار است این همایش در سراسر کشور، مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها، پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج، پادگان‌های نیرو‌های مسلح، دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح و در همه مراکزی که فعالیت‌های فرهنگی هنری دارند به صورت تصویری و زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما پخش شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: پیشکسوتان، فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت و اقشار مختلف در این مراسم حضور دارند، اقوام ایرانی و نمایندگان ادیان توحیدی، خانواده شهدای دفاع مقدس، مقاومت، مدافعان سلامت و مدافعان امنیت از دیگر افراد حاضر در این جلسه و در سراسر کشور هستند.

سردار کارگر ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این مراسم صبح روز ۲۹ شهریور در حسینیه حضرت امام (ره) قشر‌های مختلف بتوانند بهره لازم را از این مراسم ببرند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته نیز تجربه برگزاری این مراسم را داشتیم، یادآورشد: این چهارمین سال است که این اتفاق خوب می‌افتد. سال اول به لحاظ کرونا ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری داشتیم و سال دوم با حضور ریاست جمهوری اسلامی این مراسم برگزار شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: امسال هم در قالب این مراسم د رمحضر مقام معظم رهبری خواهیم بود و امید است بتوانیم بهره لازم را ببریم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->