پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

نتایج کشتی گیران ایران در روز دوم مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد

  • کد خبر: ۱۸۴۵۸۱
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
نتایج کشتی گیران ایران در روز دوم مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ از امروز در ۴ وزن دوم دنبال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی کشتی آزاد ایران که در پایان روز اول مسابقات جهانی، ۳ نماینده در فینال این رقابت‌ها دارد، امروزهم در ۴ وزن دوم باید برابر رقبا قرار بگیرند. امروز عصر و از ساعت ۱۸:۳۰ به بعد هم امیرمحمد یزدانی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع برای کسب مدال طلا روی تشک خواهند رفت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم:
میلاد والی زاده جوانترین و کم تجربه‌ترین کشتی گیر ایران پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با رضوان کواکس از رومانی مبارزه کرد و با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. کشتی‌گیر جوان کشورمان در این مرحله در یک کشتی زیبا و جذاب با نتیجه ۸ بر ۴ علی عباس رضازاده آذربایجانی که قهرمانی اروپا را هم در کارنامه دارد، شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در مسابقه حساس این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل زلیم خان آباکاروف قهرمان جهان از آلبانی مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم:
زین رترفورد آمریکایی حریف امیرمحمد یزدانی در فینال این وزن خواهد بود. این کشتی حدود ساعت ۱۹:۴۵ امشب برگزار خواهد شد.

در این دیدار امیرمحمد یزدانی با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خوردو به نقره بسنده کرد.



در وزن ۷۴ کیلوگرم:
در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۴۵ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان کشتی می‌گیرد. زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه در گروه امامی حضور دارد. یونس امامی کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان رفت که با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. امامی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه شد تا دستش از رسیدن به مدال طلا کوتاه بماند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم:
در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۷ شرکت کننده دارد، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ رمضان ساری از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب احمد عثمان اف از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم:
حسن یزدانی بعد از شکست تمامی رقبای خود، امشب در فینال بزرگ روی تشک خواهد رفت. دیوید تیلور و حسن یزدانی ششمین رویارویی خود را برگزار می‌کنند؛ مبارزه‌ای که احتمالا میلیون‌ها بیننده در سراسر جهان خواهد داشت.

یزدانی در برابر تیلور ضربه شد و تن به شکستی زشت و تلخ داد تا به نقره قناعت کند.



در وزن ۹۲ کیلوگرم:
امیرعلی آذرپیرا در اولین تجربه جهانی خود در دور اول به مصاف جانگ از کره جنوبی رفت و با نتیجه عالی ۱۱ بر صفر مقابل این حریف به پیروزی رسید. کشتی‌گیر جوان کشورمان در دور بعد با زاهید والنسیا از آمریکا کشتی گرفت و با نتیجه ۱۲ بر ۹ مغلوب حریف قدرتمند خودش شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم:
امیرحسین زارع بعد از گرفتن انتقام از طا‌ها آکگل، غول ترکیه‌ای در نیمه نهایی امشب فینال سنگین وزن را برابر گنو پتریاشویلی از گرجستان برگزار خواهد کرد.

زارع موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۰ پیروز شود و به طلا برسد تا روز تلخ کاروان کشتی ایران، کمی شیرین شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->