چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رکورد خرید گندم از کشاورزان شکسته شد

  • کد خبر: ۱۸۴۶۱۶
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
رکورد خرید گندم از کشاورزان شکسته شد
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری ۱۰،۳۱۹ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده و از ۱۵۴.۸ همت مطالبات گندمکاران تاکنون ۱۱۰ همت به آن‌ها پرداخت شده است و مابقی مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هشتمین جلسه شورای اقتصادی به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و نمایندگان مجلس عضو این شورا برگزار شد، ضمن ارائه چند گزارش درخواست‌های برخی دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از پرداخت مطالبات گندمکاران ارائه کرد و گفت: در سال جاری ۱۰،۳۱۹ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده و از ۱۵۴.۸ همت مطالبات گندمکاران تاکنون ۱۱۰ همت به آن‌ها پرداخت شده است و مابقی مطالبات نیز پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه پرداخت یارانه‌های نقدی و نحوه تامین مالی برای پرداخت یارانه‌های معیشتی ارائه کرد.

در ادامه این جلسه دو درخواست وزارت نیرو مبنی بر انتشار اوراق مالی اسلامی برای اجرای طرح‌های انتقال نیروی برق ۱۶ شرکت برق منطقه‌ای به مبلغ ۱۳۰۰ میلیارد تومان و اجرای ۹ طرح نیروگاهی به مبلغ ۲۲۷۰ میلیارد تومان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که پس از توضیحات وزیر نیرو، شورای اقتصاد با این درخواست‌ها موافقت کرد.

همچنین در این جلسه درخواست وزارت نفت برای اصلاح مصوبه شورای اقتصاد در خصوص طرح «حمایت از تولید خودرو‌های دوگانه سوز، تبدیل کارخانه‌ای خودرو‌های بنزینی به CNG سوز و کمک به احداث جایگاه‌های هوشمند عرضه سوخت CNG» مورد بررسی قرار گرفت و پس از ارائه نظرات و دیدگاه‌های اعضاء، این درخواست به تصویب رسید.

تقاضای افزایش ظرفیت تولید میدان نفتی مشترک یادآوران تا سقف ۱۵۲ هزار بشکه در روز نیز از جمله پیشنهادات مصوب در جلسه شورای اقتصاد بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->