بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

پرسپولیس در قطر می ماند

  • کد خبر: ۱۸۶۵۸۳
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۱۱
پرسپولیس در قطر می ماند
شاگردان یحیی گل محمدی از امکانات الدحیل رضایت کامل دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس برای بازی با الدحیل دو سه روزی زودتر به دوحه رفت تا بتواند یک اردوی کوتاه مدت را در قطر داشته باشد. شاگردان یحیی گل محمدی از نحوه میزبانی باشگاه الدحیل و امکانات در اختیار گذاشته شده از سوی این باشگاه رضایت کامل دارند و حسرت می خورند که چرا خودشان چنین امکاناتی را ندارند.

در همین راستا نیز یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواسته یک روز بعد از بازی با الدحیل را در دوحه مانده و ضمن حضور در شهر یک ریکاوری سبک هم در باشگاه الدحیل داشته باشند. از این روز سرخپوشان قرار است تقریبا ۲۴ ساعت بعد از بازی با الدحیل عازم تهران شوند.

همچنین، از آنجا که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سعی می کنند سفرهای خارجی مربوط به تیم شان را از دست ندهند، در تدارک سفر به قطر هستند.

باشگاه پرسپولیس برای این افراد بلیت دوحه تهیه کرده و آنها عصر فردا به همراه تعدادی از اصحاب رسانه عازم دوحه خواهند شد. در این میان آنها قرار است جدا از تیم به تهران برگردند.

ناگفته نماند که سرخپوشان از روز جمعه راهی دوحه شده و هزینه سنگینی را بابت استفاده از امکانات باشگاه الدحیل متحمل شده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->