نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

حذف پیام خراسان از لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۱۸۶۹۲
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
حذف پیام خراسان از لیگ برتر والیبال
تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان با شکست سپاهان در بازی خانگی، شگفتی‌ساز هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه) در شهر‌های یزد، تهران و مریوان پیگیری شد.

در این دیدار‌ها که با توجه به نگرانی شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد، تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه و کاله مازندران برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

سالن شاهدیه یزد میزبان نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال مردان ایران بود و دو تیم شهداب یزد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافتند.

شهداب یزد با پذیرش این شکست، سیزدهمین ناکامی خود را تجربه کرد و با ۱۷ امتیاز همچنان در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

پیکان تهران در دومین مسابقه این هفته در سالن ساپکو مجموعه ورزشی ایران خودرو میزبان کاله مازندران بود و سه بر یک مغلوب نماینده آمل شد تا مازنی‌ها یازدهیمن برد خود را به دست آورند.

پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها نیز ششمین شکست فصل خود را تجربه کرد.

تیم فولاد سپاهان اصفهان در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مردان ایران، در سالن زاگرس مریوان میهمان راه‌یاب ملل این شهر بود و در نتیجه‌ای به دور از انتظار، سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کند. راه‌یاب ملل مریوان با کسب این پیروزی، ۱۵ امتیازی از پنج برد شد و در رتبه نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت.

شهر‌های ورامین و اراک میزبان دو دیدار دیگر این هفته لیگ برتر والیبال مردان بودند که به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا، این بازی‌ها لغو شد. تیم‌های شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان نیز این هفته استراحت داشتند.

همچنین تیم پیام خراسان که به دلیل عمل نکردن به تعهدات مالی اجازه بازی نداشت، پس از پایان این هفته از جدول مسابقات حذف شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->