نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| اجازه بدهیم اقتصاد مردمی شود + فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) جلیلی در اجتماع هواداران خود در مشهد: ما هستیم، تا آخر می‌مانیم و با قدرت کار را ادامه می‌دهیم + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود
سرخط خبرها

ناگفته‌های امیرعبداللهیان از حمله به عین‌الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۶۹۳۴
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
ناگفته‌های امیرعبداللهیان از حمله به عین‌الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی + فیلم
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد بعد از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها گفت: چند دقیقه بعد از این حمله، آمریکایی‌ها پیام دادند که دیگر نزنید و حمله را تمام کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان در سخنانی در ارتباط با حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا در عراق از سوی ایران در واکنش به اقدام آن‌ها در ترور شهید سلیمانی و همراهانشان در فرودگاه بغداد گفت: در آن مقطع رئیس جمهور وقت آمریکا دونالد ترامپ در رسانه‌ها اعلام می‌کرد که اگر ایران به این اقدام ما کوچک‌ترین واکنشی نشان دهد و حتی گلوله‌ای از یک تفنگ ساده به منافع آمریکا در منطقه شلیک کند، ما همزمان ۵۲ مکان استراتژیک در ایران را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی افزود: این سخنان در رسانه‌ها یک روی سکه بود، ولی روی دیگر سکه این بود که قاصدان و پیام رسان‌هایی از سوی آمریکا به جمهوری اسلامی ایران پیام می‌فرستادند و مثلاً می‌گفتند، بله ما می‌دانیم که شما تصمیم گرفته‌اید که به این اقدام پاسخ دهید و وقتی مقام معظم رهبری در ایران صحبت از انتقام می‌کند این انتقام محقق خواهد شد، آن‌ها در همین چارچوب پیشنهاد می‌دادند که ما آمادگی داریم که بخشی از تحریم‌های ایران را لغو کنیم و به ازای آن شما پاسخی به ترور انجام شده، ندهید.  پاسخ جمهوری اسلامی ایران این بود که ما بر اساس تصمیم خود عمل خواهیم کرد.

امیرعبداللهیان افزود: در روز سوم شهادت سردار سلیمانی و تشییع پیکر ایشان و همراهانشان، پیام جالبی را طرف آمریکایی داد و گفت ما آمادگی داریم که تعریف کنیم که شما چگونه از ما انتقام بگیرید و در واقع ما این موضوع را تعریف کنیم و بعد از اینکه انتقام گرفته شد ما سکوت می‌کنیم! پاسخ ایران در این زمینه بی اعتنایی به این پیام‌ها بود.

امیرعبداللهیان ادامه داد: جمهوری اسلامی اسلامی ایران در آن مرحله با حمله به عین‌الاسد سیلی لازم را به آمریکایی‌ها زد و بعد از آن اتفاق در حالی که پیش از این آمریکایی‌ها گفته بودند که اگر ایران کوچک‌ترین واکنشی به ترور شهید سلیمانی و همراهانش علیه منافع ما در منطقه داشته باشد ما ۵۲ مکان و مرکز استراتژیک ایران را در لحظه هدف قرار می‌دهیم چند دقیقه بعد از حمله ایران به عین‌الاسد پیامی را مقامات وقت کاخ سفید برای ایران ارسال کردند و پیام آن‌ها این بود که دیگر نزنید و حمله را تمام کنید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->