آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تشکیل کمیته موقت میان خطیر و نکونام

  • کد خبر: ۱۸۶۹۶۱
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
تشکیل کمیته موقت میان خطیر و نکونام
قرار است یک کمیته موقت میان علی خطیر و جواد نکونام تشکیل شود تا دو طرف

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از جلسه‌ای که با حضور پیشکسوتان استقلال، مدیرعامل و سرمربی استقلال برگزار شد و خطیر و نکونام آشتی کردند، قرار شد یک کمیته موقت میان دو طرف تشکیل شود.

هدف از تشکیل این کمیته ایجاد وفاق و دوستی بیشتر میان مدیریت و کادر فنی است. علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال که در این جلسه حضور داشت درباره تشکیل چنین کمیته‌ای توضیحاتی دارد: «یک کمیته موقت بین نکونام و خطیر تشکیل خواهد شد. ما پیشنهادش را دادیم و باشگاه هم اجراء خواهد کرد. دو طرف هم موافق بودند. این کمیته متشکل از بزرگان استقلال است که نقشش این است که صحبت‌ها و خواسته‌ها از سوی دو طرف انتقال داده شود و این کمیته به اطلاع دو طرف برساند.»

جباری ادامه داد:«احساس می‌کنیم تا عادی شدن روابط نکونام و خطیر بودن این کمیته به استقلال کمک خواهد کرد. بعد که اوضاع مطلوب شد این کمیته هم دیگر به فعالیت ادامه نخواهد داد. درواقع یک کمیته موقت است تا اوضاع را بهتر کند. یعنی ما به عنوان استقلالی‌ها قدیمی دوست داریم روابط نکونام و خطیر بهتر شود و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.»

به این ترتیب باید منتظر اتفاقات مطلوب‌تر در باشگاه استقلال بود واحتمالا از این پس دیگر تنش کمتری میان مدیریت و سرمربی به وجود خواهد آمد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->