لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
سرخط خبرها

باید در راستای تامین نیاز‌های کودک براساس هویت غنی کشور تلاش کنیم

  • کد خبر: ۱۸۷۰۶۲
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
باید در راستای تامین نیاز‌های کودک براساس هویت غنی کشور تلاش کنیم
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی گفت: در دنیای امروز انتظارات و نیاز‌های کودکان تنها طی ۲ تا سه دقیقه تغییر می‌کند که همین موضوع کار را برای متولیان امر دشوار خواهد کرد، اما باید در راستای تامین نیاز‌های کودک براساس هویت غنی که داریم، تلاش کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز ابراهیم زره‌ساز صبح امروز، ۱۲ مهر ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ملی کودک اظهار کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری کودکان را باید از آغاز برای ذهن مولد، بازده و مبتکر آماده کرد.

وی افزود: حوزه کودک و نوجوان به ویژه طی سال‌های اخیر ثابت کرده که از سرمایه‌های مهم است و آینده جامعه در گرو توجه و تربیت صحیح آن‌هاست. آشنایی با نیاز‌های کودک، حفاظت از آنان در برابر آسیب‌ها و حفظ حقوق کودکان امری واجب و لازم است که همواره در احادیث، روایات و گفتار بزرگان جمهوری اسلامی ایران تکرار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی گفت: پرداختن به امور کودکان و نوجوانان در طول سال از اهمیت بالایی برخوردار است؛ از این جهت است که باید دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های مختلف، مردم و... توجه ویژه‌ای به کودکان خود داشته باشند.

زره‌ساز در خصوص شعار هفته ملی کودک در سال جاری عنوان کرد: شعار هفته ملی امسال «کودکی بهتر زندگی بهتر» است. امسال اهدافی مانند ارتقای دانش و آگاهی‌بخشی به فعالان حوزه کودک، همگرایی و هم‌افزایی دستگا‌ه‌ها و نهاد‌های ذی‌ربط در این زمینه، معطوف نمودن توجه مسئولان و جامعه به نیاز‌های کودکان، آگاهی‌رسانی در خصوص تکالیف و حقوق کودک و فرهنگ‌سازی در زمینه ایجاد امکان مشارکت کودکان و... را در نظر گرفته‌ایم. در این زمینه مربیان، اولیای تربیتی، فعالان حوزه کودک و خانواده‌ها در این هفته نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی افزود: هر روز از هفته ملی کودک به شعار‌های متناسب با برنامه‌های همسو با کودکان نامگذاری شده‌ است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خراسان رضوی ادامه داد: کانون پرورش فکری به عنوان دبیر کنوانسیون حقوق کودک انتخاب شده است.

زره‌ساز از ایجاد دبیرخانه حقوق کودک و هفته ملی کودک خبر داد و گفت: در جلسات متعدد کانون و استانداری، دبیرخانه حقوق کودک و هفته ملی کودک با همکاری دستگاه‌های اجرایی ایجاد و برخی فعالیت‌ها پی‌ریزی شد.

وی در نهایت به تشریح فعالیت هریک از دستگاه‌های اجرایی در هفته ملی کودک پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->