نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای وجود قنات در استادیوم مس رفسنجان چیست؟

  • کد خبر: ۱۸۷۳۰۷
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
  • ۱
ماجرای وجود قنات در استادیوم مس رفسنجان چیست؟
تصویری از ورزشگاه تازه تاسیس شهر رفسنجان نشان می‌دهد، برگزاری بازی با استقلال در این ورزشگاه به دلیل وجود یک قنات لغو خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در فاصله کوتاه تا شروع دیدار مس رفسنجان و استقلال زمزمه های زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه وجود دارد. در شرایطی از مدتی قبل اعلام شده بود این بازی حساس در ورزشگاه تازه احداث شده رفسنجان برگزار می شود، اما مشخص بود این ورزشگاه هنوز آماده میزبانی از یک مسابقه رسمی فوتبال نیست و به بازی روز شنبه مس و استقلال نمی رسد.

 در شرایطی که مشخص بود به خاطر نقص‌های موجود امکان برگزاری بازی رسمی در این ورزشگاه وجود ندارد، یک اتفاق عجیب در بخشی از چمن این ورزشگاه جدید رخ داده است. تصویری از فروکش کردن بخشی از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان نشان می دهد راه رفتن در مقطع کنونی روی چمن این ورزشگاه هم خطر جانی به همراه دارد.

این ورزشگاه چند سال قبل تا آستانه افتتاح هم پیش رفت اما مشخص شد که زیر آن یک قنات وجود دارد و به همین خاطر عملیات ساخت ورزشگاه مسیر دیگری را دنبال کرد. در آن زمان مسئولان امر زیرسازی لازم برای پُر کردن قنات پیدا شده را انجام دادند و چمن جدید را روی آن کاشتند. در مرحله تکمیل استادیوم رفسنجان اما بخش کوچکی از چمن ورزشگاه بار دیگر فروکش کرده و زیر این بخش قنات دیده شده است!

ماجرای وجود قنات در استادیوم مس رفسنجان چیست؟

فروکش کردن بخشی از چمن ورزشگاه جدید مس و پیدایش قنات چند روز قبل رخ داده و مسئولان در حال پُر کردن این بخش و ایمن سازی هستند، اما مساله مشخص در حال حاضر نبود ایمنی کافی در این ورزشگاه است.

در چنین شرایطی برخلاف شایعات مطرح شده احتمالا شاهد برگزاری بازی مس رفسنجان و استقلال در ورزشگاه شماره دو شهدای مس خواهیم بود. ورزشگاهی که از بازی های قبلی مس در لیگ برتر هم میزبانی کرده و حالا بازی بزرگ هفته هفتم هم همچون فصل گذشته در آن برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
arb
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
0
0
قنات نه چیزیه که گم شده باشه که حالا بخواد پیدا بشه نه چاهه که بگیم پرش کردیم ایمن شد...وقتی میگن اونجا قناته،یعنی اون قسمت یه تونل وجود داره تا قنات بعدی.
چطور ممکنه که ورزشگاه رو روی قنات درست کرده باشند؟!
به نظر من به هیچ وجه این ورزشگاه امن نیست.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->