برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

دبیرکل کمیته ملی المپیک: امید ما به مدال آوری کشتی آزاد است

  • کد خبر: ۱۸۷۳۲۶
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
دبیرکل کمیته ملی المپیک: امید ما به مدال آوری کشتی آزاد است
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تصور می‌کنیم ۶ تا ۷ مدال طلا دیگر بگیریم و بیشترین امید ما به کشتی آزاد است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمناف هاشمی پس از کسب دو مدال طلا توسط فرنگی‌کاران اظهار داشت: کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی توسط محمدهادی ساروی و امین میرزازاده را به ملت ایران، مدال‌آوران و عزیزانی که در کشتی فرنگی نقره و برنز با ارزشی را در آسیا گرفتند، تبریک می‌گویم. با این دو طلا مجموع مدال طلای ما به عدد ۸ رسید و باید در روز‌های باقیمانده در کاراته، وزنه‌برداری، جوجیتسو، کبدی و کشتی آزاد امید به کسب مدال داریم.

وی افزود: در شطرنج هم نمایندگان ما تا اینجا خوب کار کردند و سرگروه هستیم و امیدوار به تاریخ‌سازی در این رشته هستیم همانطور که در تنیس روی میز، ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری کوهستان و اسکیت تاریخ‌سازی کردیم.

هاشمی یادآور شد: تصور می‌کنیم ۶ تا ۷ مدال طلا دیگر بگیریم و بیشترین امید ما به کشتی آزاد است و از خدا می‌خواهیم پشتیبان این جوانان و ملت ایران باشد تا با این طلا‌های خوب، جایگاه ششم را حفظ کنیم.

وی گفت: در حال حاضر با چین تایپه در رقابت هستیم و این نشان می‌دهد سایر کشور‌ها در این ۵ سال گذشته بیکار نبودند. بچه‌های ما هم محدودیت و سختی‌هایی داشتند. تشکر می‌کنیم که دولت در دو سال گذشته از ورزش حمایت کرد در چند سال گذشته هم همه تلاش کردند. آنچه می‌بینید نتیجه ۵ سال گذشته فدراسیون‌ها است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->