«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه خراسان رضوی + نحوه ثبت نام

  • کد خبر: ۱۸۷۴۹۶
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
رونمایی از پوستر ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه خراسان رضوی + نحوه ثبت نام
در دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و مدیرعامل خانه صنعت، معدن و تجارت استان در معیت اصحاب رسانه، از پوستر ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این جلسه که با رویکرد هم اندیشی و تبیین سیاست‌های کارآمد جهت برگزاری موثرتر این جشنواره صورت گرفت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن تشریح بازخورد تجربه همکاری صنعتگران و کارآفرینان با حوزه فرهنگ و رسانه و دیده شدن هرچه بیشتر توفیقات صنعتگران ایرانی در عرصه جهانی، اظهار امیدواری کرد با ادامه این هم افزایی در حوزه‌های صنعت و رسانه، شاهد روشنگری‌های مؤثرتری در عرصه فعالیت صنعتگران و کارآفرینان باشیم.  

ابراهیمی رئیس خانه صنعت و معدن استان نیز در این دیدار گفت: با هدف ایجاد خیزش رسانه‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار، "ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه" توسط خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود.  

وی با بیان اینکه مهمترین ابزار توسعه، گفتگو است، افزود: هر میزان معاشرت رسانه‌ها با واحد‌های صنعتی بیشتر اتفاق بیافتد، این همدلی و تعامل بیشتر ظهور و بروز خواهد داشت.  

رونمایی از پوستر ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه خراسان رضوی + نحوه ثبت نام

در ادامه جلسه، متن فراخوان جشنواره، در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه تشریح شد. 

در این فراخوان آمده است: «ششمین‌ جشنواره تولیدملی‌ و رسانه‌» با هدف تقدیر از تلاش های‌ اصحاب رسانه‌ و ایجاد خیزش رسانه‌ ای‌ برای‌ تحقق‌ منویات مقام معظم‌ رهبری‌ در محورهای تبیین‌ و ترویج‌ کارآفرینی‌، حمایت‌ از تولید ملی‌، اقتصاد مقاومتی‌ و چالش‌ های‌ تولید و بخش ویژه با عنوان تولید صادرات محور با همکاری‌ سازمان صنعت‌، معدن و تجارت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بسیج‌ رسانه‌، خانه مطبوعات و رسانه‌ های‌ خراسان رضوی‌ به‌ منظور پاسداشت‌ از خالقان آثار برتر برگزار می‌ شود. 

قالب‌ آثار نیز خبر، گزارش، یادداشت، مصاحبه، تیتر، عکس، گزارش تصویری، پادکست، موشن‌گرافی و مستند بوده و همچنین آثاری‌ مورد پذیرش قرار می‌ گیرند که‌ در نشریات استانی، کشوری‌، رسانه‌های برخط دارای مجوز و خبرگزاری‌‌های‌ رسمی‌ از ابتدای فروردین‌ ماه ١٤٠١ تا ۳۰ مهر ماه ١٤٠٢ منتشر شده باشد و هر شرکت کننده، می تواند در هر موضوع، ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کند.

شایان ذکر است؛ آخرین‌ مهلت‌ ارسال آثار ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ بوده و جوایز برگزیدگان این‌ رویداد، طی‌ مراسمی‌ با حضور مسئولان استانی اهدا می‌شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاى دبیرخانه جشنواره ٣٨٦٧٤٧٨٢ - ٠٥١٣٨٦٨٧١٧٦ يا ۰۹۱۹۴۰۶۴۹۵۸ تماس بگيرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->