ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده ایجاد پارلمان محیط زیست یک ضرورت برای نجات آب در دولت چهاردهم باشد بنی صدر و رجوی چگونه از ایران فرار کردند؟ دستگیری متهمان جنایت در مقابل آرامگاه فردوسی + عکس چهار میوه را شب‌ها نخورید آموزش دستور العمل‌های بهداشتی به بیش از ۵ هزار نفر از موکب‌داران در مشهد توزیع ۱۵۶ میلیون جلد کتاب درسی در سال تحصیلی جاری | دریافت وجه از والدین در مدارس دولتی در صدر شکایت ها وقوع گردوخاک در جاده‌های شرقی خراسان‌رضوی (۸ مرداد ۱۴۰۳) امدادرسانی اورژانس به ۱۴ مورد گرمازدگی در سه روز اخیر در خراسان‌رضوی افزایش سفر‌های جاده‌ای به خراسان‌رضوی در تیر‌ماه ۱۴۰۳ انتشار فراخوان ویژه تشکل‌های مردمی برای ارائه طرح در خصوص آسیب‌های اجتماعی پرداخت هزینه‌های پروتز برای مردم زیاد است، بیمه‌های پایه اقدام کنند برای حفظ جان خود، در مناطق حفاظت‌شده شنا کنید آزادی ۱۹۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان‌رضوی از ابتدای امسال تا ۶ مرداد ۱۴۰۳ هشدار سازمان غذا و دارو در خصوص فروش محصولات دفع‌کننده حشره عامل بیماری تب دنگی کاهش ۱۱۰ هزار نفری دانش‌آموزان ورودی پایه اول دبستان نسبت به سال گذشته آخرین وضعیت تب دنگی در مشهد و خراسان‌رضوی (۸ مرداد ۱۴۰۳) سرگذشت تلخ جوانی که توزیع کننده مواد مخدر در مشهد شد
سرخط خبرها

پیش‌بینی وقوع بارش‌های رگباری در خراسان رضوی تا پایان هفته (۱۶ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۷۶۷۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
پیش‌بینی وقوع بارش‌های رگباری در خراسان رضوی تا پایان هفته (۱۶ مهر ۱۴۰۲)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر روز سه شنبه ضمن افزایش ابرناکی و شدت وزش باد، شاهد وقوع بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، آذر رضایی پوردر خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌نگری و تصاویر ماهواره‌ای، این انتظار وجود دارد که گسترش و توسعه جریان پایدار تا روز سه شنبه در سطح استان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از عصر روز سه شنبه نیز ضمن افزایش ابرناکی و شدت وزش باد، شاهد وقوع بارش‌های رگباری به خصوص در نیمه شمالی استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود تا روز چهارشنبه روند افزایش دما وجود داشته باشد، ولی در روز‌های پنجشنبه و جمعه دمای هوای استان به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

رضایی پور با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین ۱۱ و ۲۳ درجه بالای صفر در نوسان بود افزود: پیش بینی می‌شود دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعات به ۲۴ درجه بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات امشب به ۱۱ درجه بالای صفر برسد.

وی اضافه کرد: در این مدت، قوچان با ۲ درجه بالای صفر و شهرستان‌های مه ولات، سبزوار و بردسکن با ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خراسان رضوی به ثبت رسیدند. همچنین بیشترین میزان سرعت باد نیز از شهرستان‌های سبزوار و سرخس با ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->