آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در تورنمنت اردن

  • کد خبر: ۱۸۷۷۲۴
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در تورنمنت اردن
لیست نهایی تیم ملی برای حضور در تورنمنت اردن امشب و همزمان با پایان رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر اعلام می‌شود تا بازیکنان مورد انتظار به اردو بروند و کار خود را رسما استارت بزنند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده تیم ملی فوتبال در فیفادی مهرماه به اردن می‌رود و در یک تورنمنت چهارجانبه شرکت می‌کند. از این رو فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش رو از سوی امیر قلعه نویی و دستیارانش تهیه شده و به احتمال فراوان امشب به طور رسمی اعلام خواهد شد.

لیست نهایی تیم ملی برای حضور در تورنمنت اردن امشب و همزمان با پایان رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر اعلام می‌شود تا بازیکنان مورد انتظار به اردو بروند و کار خود را رسما استارت بزنند.

به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی در فهرست تازه خود نام برخی بازیکنان جدید را نیز گنجانده باشد. بازیکنانی که در لیگ برتر نمایش خوبی داشته اند و در لیست سرمربی تیم ملی قرار می‌گیرند. همچنین با توجه به حذف زودهنگام تیم امید از رقابت‎های المپیک هم احتمالا شاهد دعوت از برخی بازیکنان زیر ۲۳ ساله به اردوی بزرگسالان باشیم. قرار است تیم ملی اردوی خود را با نفرات لیگ برتری شروع کند و لژیونر‌ها در امان به این تیم اضافه می‌شوند.

تیم ملی ایران ۱۹ مهرماه به اردن سفر خواهد کرد و در اولین بازی تورنمنت چهارجانبه روز ۲۱ مهر مقابل تیم میزبان قرار می‌گیرد. در بازی دیگر عراق و قطر رو درروی هم به میدان می‌روند و در نهایت برنده‌ها و بازنده‌ها برای مشخص شدن رتبه تیم‌ها مشخص خواهند شد. بازی‌های فینال و رده بندی روز ۲۵ مهرماه برگزار می‌شوند.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->