حریق یک مجتمع تجاری در خیابان کلاهدوز مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۰۸ هزار قلم فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاقی قتل دلخراش مرد میانسال + جزییات (۹ تیر ۱۴۰۳) خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟
سرخط خبرها

لوستر‌های لرزان!

  • کد خبر: ۱۸۷۸۶۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
لوستر‌های لرزان!
دنیا نسبت به ده بیست سال پیش خیلی عوض شده است. قبلا مردم هنگام زلزله فرار را بر قرار ترجیح می‌دادند و سعی داشتند زودتر از محیط مسقف خارج شوند یا اینکه در چارچوب در پناه بگیرند، اما دیگر از این خبر‌ها نیست.

دنیا نسبت به ده بیست سال پیش خیلی عوض شده است. قبلا مردم هنگام زلزله فرار را بر قرار ترجیح می‌دادند و سعی داشتند زودتر از محیط مسقف خارج شوند یا اینکه در چارچوب در پناه بگیرند، اما دیگر از این خبر‌ها نیست.

در این برهه از تاریخ اولین کاری که مردم انجام می‌دهند این است که دوربین گوشی خودشان را روشن کنند و با صدای هیجان زده از تکان خوردن‌های متوالی لوستر منزلشان فیلم بگیرند.

شاید بگویید این طوری‌ها هم نیست، اما تعداد زیاد کلیپ‌هایی که از لرزیدن لوستر‌ها هنگام زلزله در فضای مجازی بارگذاری شد ثابت کرد بیشتر شهروندان به جای خروج از منازل، همان داخل منزل روی مبل جاگیری کردند و از لرزش‌های لوستر فیلم گرفتند.

آن‌ها حاضر بودند به جای فرار، از لوستر لرزان بالای سرشان فیلم بگیرند، حتی اگر به قیمت چند سال زودتر از دنیا رفتن تمام شود.

ما برای علاقه‌مندان فیلم گرفتن از لرزش لوستر پیشنهادی داریم که با انجام آن می‌توانند هم از زلزله بعدی فرار کنند هم فیلم لوسترلرزه خودشان را بعد از زلزله منتشر کنند.

پیشنهادمان هم این است که الان خودتان با دسته جاروبرقی لوسترتان را تکان دهید و بعد دوربین گوشی را روشن کنید. با سر وصدا و جیغ و داد زیاد طوری جلوه دهید که انگار در همان لحظه زلزله آمده است. این فیلم را در گوشی خود ذخیره کنید تا هنگام زلزله بعدی بلافاصله آن را در فضای مجازی و گروه‌های خانوادگی آپلود کنید.

حتی می‌توانید در همان لحظه تند، تند کلید لوستر را خاموش و روشن کنید تا به مخاطب این طور القا شود که برق هم فرت و فرت قطع و وصل می‌شده است و فیلمی که می‌گیرید هیجان انگیزتر شود.

فقط حواستان باشد که قبلش لوستر را تمیز کنید که آبرویتان جلو دیگران حفظ شود.

حالا این فیلم را در گوشی خود ذخیره کنید و در زلزله بعدی با این دلگرمی که یک فیلم زیبا از تکان خوردن لوسترتان در گوشی خود دارید راحت فرار کنید و پس از فرار آن را در فضای مجازی منتشر کنید.

این فیلم واقعی نیست، اما به صورت واقعی می‌تواند جان شما را نجات دهد، چون در هنگام زلزله که زمان خیلی مهم است لازم نیست زمانی را هم صرف فیلم برداری از لوسترتان کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->