ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

درگیری مدیران استقلال شایعه بود یا واقعیت؟!

  • کد خبر: ۱۸۷۹۵۳
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
درگیری مدیران استقلال شایعه بود یا واقعیت؟!
با عزل خانی از پست معاونت مالی باشگاه استقلال شایعات پیرامون درگیری درهیات مدیره میان این عضو و خطیر به واقعیت نزدیک شده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هرچه از ماجرای جلسه پرحاشیه مدیران باشگاه استقلال بعد از بازی با مس رفسنجان می‌گذرد، خبر‌های عجیبی درباره اتفاقات آن جلسه به گوش می‌رسد.

بعد از بازی با مس گفته شد که میان یکی از اعضاء  و خطیر درگیری فیزیکی رخ داده که باشگاه استقلال با انتشار متنی آن را تکذیب کرد.

اما با گذشت چند روز از آن جلسه و تصمیماتی که درباره برکناری یکی از اعضای هیات مدیره که در معاونت‌های باشگاه نیز صاحب پست بوده گرفته شد، موضوع درگیری درجلسه فوق بیشتر به واقعیت نزدیک می‌شود.


حال اینکه چه کسی در آن جلسه زده یا مضروب شده اصلا اهمیتی ندارد و نباید به موضوعی پرچالش تبدیل شود، اما باید روشن شود که چرا میان اعضای مدیریتی باشگاه استقلال این اندازه اختلاف وجود دارد.

بدون شک اگر موضوع درگیری فیزیکی به گوش وزیر ورزش هم برسد وبرای هاشمی نیز مسجل شودچنین اتفاقاتی حین جلسه رخ داده، تصمیمات تازه‌ای اتخاذ خواهد شد.

گفته می‌شود فردی به نام شیرزاد بعد از آخرین جلسه هیات مدیره به جای خانی در پست معاونت مالی قرار گرفته که این خبر به نوعی می‌تواند ماجرای آن شب را به واقعیت نزدیک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->