پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت و مشخصات فنی خودرو وارداتی فولکس واگن جتا VS ۷ (ماموت خودرو)

  • کد خبر: ۱۸۸۳۲۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
  • ۱
قیمت و مشخصات فنی خودرو وارداتی فولکس واگن جتا VS ۷ (ماموت خودرو)
جتا VS۷ یک کراس‌اوور کوچک شهری به حساب می‌آید که نسخه بزرگتر و مجهزتر برادر خود یعنی جتا VS۵ است.

به گزارش شهرآرانیوز، خودروی جتا وی اس هفت یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های چینی به شمار می‌آید که طراحی و ساخت آن را می‌توان نتیجه مشارکت گروه خودروسازی فاو و همچنین گروه خودروسازی فولکس واگن دانست؛ در بازار ایران نیز قرار است خودروی سدان و شاسی بلند جتا توسط ماموت خودرو تولید و عرضه شود.

جتا VS۷ به دلیل ویژگی‌های فنی مناسب و همچنین طراحی نسبتاً جذاب خود شناخته شده است؛ خودروی جتا وی اس ۷ برای نخستین بار در نمایشگاه بزرگ شانگ‌های به نمایش گذاشته شد و از همان زمان نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرد.

قیمت و مشخصات فنی خودرو وارداتی فولکس واگن جتا VS ۷ (ماموت خودرو)

البته خودرو‌های جدید مربوط به زیرشاخه اقتصادی این گروه موسوم به جتا هستند که نسخه‌های مقرون به صرفه محصولات فولکس واگن محسوب می‌شوند. بزرگترین، مجهزترین و گران‌ترین خودرو جتا برای بازار ایران، جتا VS۷ است. جتا VS۷ یک کراس‌اوور کوچک شهری به حساب می‌آید که نسخه بزرگتر و مجهزتر برادر خود یعنی جتا VS۵ است. این خودرو از مشخصات فنی مشابهی نسبت به جتا VS۵ بهره‌مند است، با این حال ابعاد بزرگتر آن سبب خواهد شد تا جتا VS۷ را یک کراس‌اوور خانوادگی قلمداد کنیم. جتا VS۷ در حال حاضر پرچمدار محصولات این برند نیز محسوب می‌شود و به رقیب جدی کراس‌اوور‌های چینی هم‌رده در بازار ایران تبدیل خواهد شد.

در بازار جهانی، ارزان‌ترین خودروی سدان فولکس واگن به نام جتا شهرت دارد. این مدل، درواقع فولکس واگن گلف صندوق‌دار محسوب می‌شود؛ اما قیمت پایین‌تر و پیشرانه‌ی ضعیف‌تر ارائه می‌کند. هم‌اکنون، ضعیف‌ترین مدل فولکس واگن گلف در بازار جهانی، ۲۴۵ اسب بخار قدرت دارد، اما دو مدل جتا، ۱۵۸ و ۲۳۰ اسب بخار هستند.

قیمت و مشخصات فنی خودرو وارداتی فولکس واگن جتا VS ۷ (ماموت خودرو)

نکته‌ی مهمی که نباید فراموش شود، تفاوت جتا ساخت FAW چین و جتا با برند فولکس واگن است. گروه خودروسازی فاو (FAW) در چین، طی همکاری با فولکس واگن، یک برند جدید به نام جتا در اختیار دارد که از پلتفرم‌های مشترک با شریک آلمانی استفاده می‌کند. به همین دلیل، محصولات جتا ساخت FAW چین فاقد نشان تجاری VW فولکس واگن هستند.

قیمت و مشخصات فنی خودرو وارداتی فولکس واگن جتا VS ۷ (ماموت خودرو)

قیمت‌گذاری این محصول در کشورمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان تنها قیمت جهانی آن را به واحد پولی داخلی تبدیل و به قیمت نهایی دست پیدا کرد. هنوز قیمت دقیق شاسی بلند جتا VS7 از طرف شرکت ماموت خودرو ارائه نشده است و به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن بیان کرد.

نحوه قیمت گذاری خودروی جتا وی اس هفت نیز از این قاعده مستثنا نیست. شرکت جتا این خودرو را در کشور چین با قیمت ۱۰۶.۸۰۰ الی ۱۳۶.۸۰۰ یوان به فروش رساند. به طور کلی می‌توان گفت که این قیمت چیزی برابر با ۱۵.۱۷۰ الی ۱۹.۴۳۰ هزار دلار آمریکا است. با توجه به امکانات مختلف و همچنین طراحی ظاهری این اتومبیل می‌توان چنین قیمتی را یک قیمت مناسب برای کاربران دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام برحسین شهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
نمای بیرونی بهترازداخلی.اصلآماموت یاهمان مکث موتورباآپشن خودروقهری.کلوت اتومات بافوتون توتلندمقایسه کنیدچقدرباهم فرق دارندازنظرآپشن .باآنکه کلوت خریدم ولی امکانات فوتون ازهرلحاظ بیشتری.کلوت اتومات حتی صندلی هاش گرمکن ندارندیاترمزش برقی نیست یایی دست دنده گذاشتنداصلآبهش نمیادخدایی دست دنده فیدلیتی راتماشاکنیدبایدکلوت بفروشم تایی فوتون تهیه کنم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->