مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم
سرخط خبرها

وزیر خارجه آمریکا: اسرائیل حق دفاع دارد

  • کد خبر: ۱۸۸۳۸۲
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹
وزیر خارجه آمریکا: اسرائیل حق دفاع دارد
وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه با نادیده گرفتن جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار صدها زن و کودک و غیرنظامیان در نوار غزه گفت که آمریکا نمی‌خواهد غیرنظامیان آزار ببینند اما اسرائیل برای مقابله با هر تهدیدی حق دفاع از خود را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت تعداد آمریکایی‌هایی که در عملیات اخیر گروه‌های مقاومت در جنوب فلسطین اشغالی مفقود شده‌اند احتمالا افزایش خواهند یافت.

وی در ادامه گفت: «با مقام‌های اسرائیلی نشست خواهم داشت و در راستای آزادی گروگان‌های آمریکایی که نزد حماس هستند، تلاش خواهم کرد».

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: «شرایط پیچیده بوده و می‌خواهیم که غیرنظامیان آزار نبینند، اما اسرائیل در مقابله با هر تهدیدی حق دفاع از خود را دارد».

بلینکن افزود: «هر کشوری را که بخواهد از اوضاع برای تشدید بیشتر در منطقه سوء استفاده کند، باز خواهیم داشت».

وی ادامه داد: «در حال مذاکره برای ایجاد گذرگاه‌های امن با اسرائیل و مصر هستیم، اما اوضاع پیچیده بوده و اسرائیل باید برای دفاع از خود اقداماتی انجام دهد».

وزیر خارجه آمریکا گفت: «در مورد جزئیات عملیات و آنچه اسرائیل می‌تواند انجام دهد صحبت نمی‌کنم، اما آنچه ما را متمایز می‌کند، احترام به قوانین بین‌المللی است».

وی افزود: «با پیام واضحی به اسرائیل سفر می‌کنم که محتوای این پیام آن است که آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کند و به این حمایت ادامه خواهد داد».

بلینکن گفت: «انتظار داریم که اسرائیل از آمریکا بخواهد که کمک‌های بیشتری دریافت کند».

رژیم صهیونیستی که از عملیات قاطعانه مبارزان فلسطینی طی عملیات طوفان الاقصی به شدت احسان حقارت می‌کند از روز گذشته آب نوار غزه را قطع کرده و علاوه بر آن ورود هرگونه غذا و سوخت به این باریکه را که ۲.۲ میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند، ممنوع کرده است.

نظامیان این رژیم که در مقابله با نیرو‌های مقاومت درمانده شده‌اند، با بمباران گسترده نوار غزه توسط جنگنده‌ها، زنان و کودکان و افراد غیرنظامی را به خاک و خون کشیده‌اند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای فلسطینی به ۱۱۰۰ نفر در نوار غزه و ۲۷ شهید در کرانه باختری افزایش یافته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->