تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عبدالله: کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان در هرات به‌موقع و ارزشمند بود

  • کد خبر: ۱۸۸۶۶۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
عبدالله: کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان در هرات به‌موقع و ارزشمند بود
عبدالله عبدالله در دیدار با نماینده ویژه ایران در افغانستان کمک‌های این کشور به زلزله‌زدگان در هرات را به‌موقع و ارزشمند دانست.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه سابق افغانستان در دیدار با حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل از کمک‌های بشردوستانه این کشور به زلزله‌زدگان در هرات قدردانی کرد.

عبدالله با انتشار پیامی در «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: از کمک‌های بشردوستانه، به‌ویژه همکاری ارزشمند و به موقع جمهوری اسلامی ایران برای آسیب دید‌گان زلزله‌های اخیر در ولایت هرات قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه از ایران خواست تا با در نظرداشت مجاورت این کشور با مناطق زلزله‌زده به این همکاری‌ها ادامه دهد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، دو طرف در این دیدار همچنین پیرامون مسائل جاری افغانستان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه زلزله‌ای به قدرت ۶.۲ ریشتر شهرستان «زنده‌جان» ولایت هرات را لرزاند و پس از آن نیز چندین پس‌لرزه در این شهرستان رخ داد.

بر اساس تازه‌ترین آمار منتشر شده توسط وزارت مبارزه با حوادث طبیعی حکومت موقت افغانستان بر اثر این زلزله‌ها حدود ۲۴۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

با این حال، مراکز مختلف در افغانستان و برخی نهاد‌های بین‌المللی نیز آمار‌های متفاوتی را اعلام کرده‌اند، اما همه این نهاد‌ها بر تلفات بسیار این زلزله تأکید دارند.

قابل یادآوری است که تیم‌های کمک‌رسان جمهوری اسلامی ایران نخستین جمعیتی بود که از روز نخست این رویداد تلخ در هرات حضور یافتند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->