سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + ویدئو نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

احتمال بازگشت پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی

  • کد خبر: ۱۸۸۷۶۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
احتمال بازگشت پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی
نمایش ضعیف تیم ملی مقابل اردن شانس مرتضی پورعلی گنجی را برای حضور در بازی با قطر افزایش داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی در بازی با اردن نمایش نامطلوبی در فاز دفاعی داشت و نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

عملکرد تیم ملی آن‌جا زیر سوال رفت که بار‌ها مهاجمان اردن را در موقعیت گلزنی قرار داد. حتی در واپسین دقایق بازی یک پنالتی نصیب حریف شد که با بی دقتی بازیکن اردن از دست رفت تا تیم ملی در نهایت یک گل دیگر به اردن بزند و بازی را با پیروزی ۳ بر یک از اردن ببرد.


با این حال نمایش تیم ملی در خط دفاع بسیار ضعیف بود. به خصوص درنقطه‌ای که کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده بازی می‌کردند. این دو بازیکن که مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفتند نتوانستند دراین میدان راضی کنند ظاهر شوند به گونه‌ای که سرمربی تیم ملی نیز بعد از بازی به نمایش ضعیف خط دفاع خود اعتراف کرد.

حالا در آستانه بازی با قطر و رویارویی تیم ملی با کارلوس کی‌روش که به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشیند، احتمال یکی، دو تغییر در خط دفاع تیم ملی وجود دارد و هیچ بعید نیست مرتضی پورعلی گنجی که در باشگاه پرسپولیس نیز آماده نشان می‌دهد، به ترکیب اصلی تیم ملی بازگردد وبعد از مدت‌ها دوباره به گزینه اصلی تبدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->