آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

آخرین اخبار حواشی والیبال از تیم ملی تا لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۸۹۱۷۷
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
آخرین اخبار حواشی والیبال از تیم ملی تا لیگ برتر
شروع لیگ برتر والیبال، انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و ادامه حواشی عطایی و بازیکنان تیم ملی این روز ها والیبال را به تیتر یک اخبار ورزشی آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در سال جاری عملکرد قابل قبولی ارائه نداد و در مسابقات مختلف شکست‌های زیادی را تجربه کرد. در نهایت هم از رتبه دهم جهان به پانزدهم سقوط کرد اما در این میان حاشیه‌های پررنگی داشت.

تقابل میلاد عبادی‌پور با بهروز عطایی سرمربی تیم یکی از حاشیه‌هایی بود که بعد از قهرمانی آسیا پررنگ‌تر شد؛ وقتی سرمربی تیم ملی، عبادی‌پور را برای حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک دعوت نکرد و پس از آنکه عطایی در جریان رقابت‌های انتخابی المپیک از سمت خود استعفا داد، عبادی‌پور سکوتش را شکست و به تصمیمات کادر فنی انتقاد کرد و بهروز عطایی هم چند روز بعد پاسخ تندی به او داد.

از طرفی دیگر مسائلی در مورد رفتارهای اخلاقی و انضباطی در تیم ملی هم مطرح شد که درخواست مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست و مدیر تیم ملی برای تشکیل کمیته اخلاق، به آنها قوت بخشیده است.

اما محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به اتفاقات چند روز اخیر تیم ملی واکنش نشان داد و  گفت: "این موضوعات در کمیته اخلاقی فدراسیون پیگیری و رسیدگی می‌شود. "

حالا باید منتظر ماند که فدراسیون والیبال نقش خود را در این زمینه چگونه ایفا می‌کند و چطور به وضعیت آشفته تیم ملی سروسامان می‌دهد این در حالی است که هر روز اسامی مختلفی حول نیمکت تیم ملی و سرمربی آینده تیم ملی مطرح می‌شود و از فدراسیون می‌گویند که تا یک ماه آینده سرمربی جدید مشخص خواهد شد.

در کنار حواشی مختلف تیم ملی این روز‌ها با نزدیک شدن به زمان آغاز لیگ برتر والیبال اخبار زیادی از تیم‌های مختلف به گوش می‌رسد و چهره‌های جدیدی سکان چند تیم را بر عهده گرفتند که نوید فصلی پرهیجان و جذاب را می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ، تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، شهرداری گنبد کاووس و سایپا با سرمربیان جدید نسبت به مسابقات سال گذشته لیگ برتر والیبال مردان در سال 1402 شرکت می‌کنند.

بر این اساس، تیم فولاد سیرجان ایرانیان نیز با بهروز عطایی در راس کادر فنی این تیم در رقابت‌های امسال شرکت می‌کند. سیرجانی‌ها سال گذشته با سعید رضایی در مسابقات شرکت کردند و در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

رحمان رئوفی نیز امسال به عنوان سرمربی تیم شهرداری گنبد در مسابقات شرکت می‌کند. گنبدی‌ها سال پیش تا هفته هفدهم با رامین بابایی و سپس با هدایت احد ارمشی در لیگ برتر مردان شرکت کردند که در نهایت در رتبه سیزدهم قرار گرفتند و برای حضور در مسابقات امسال مجبور به خرید امتیاز راه‌یاب ملل مریوان شدند.

تیم شهرداری ارومیه نیز که در رتبه چهاردهم سال 1401 قرار گرفت، برای حضور در لیگ برتر امسال با باشگاه گل‌گهر سیرجان به توافق رسید تا سهمیه لیگ برتری این باشگاه را به دست آورد. تیم والیبال شهرداری ارومیه با جهانگیر سیدعباسی سرمربی سال گذشته خود در مسابقات امسال شرکت می‌کند.

امیرحسینی سومین سرمربی جدید لیگ برتر والیبال مردان امسال است که هدایت سایپا را برعهده دارد. نارنجی‌پوشان سال گذشته با فرهاد نفرزاده تا هفته هفتم و جزیده تا پایان مسابقات به میدان رفتند و در نهایت جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص دادند.

تیم چادر ملو اردکان نیز که سال 1401 با نایب قهرمانی لیگ دسته یک مردان، سهمیه لیگ برتر به دست آورد، با سرمربی خود (کامبیز یعقوبی) در مسابقات امسال شرکت می‌کند.

همچنین هدایت تیم طبیعت را ابراهیم وادی برعهده دارد که این باشگاه با خرید امتیاز لبنیات هراز آمل در لیگ برتر مردان سال 1402 شرکت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->