سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز(۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر کشور برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۹۴۷۴
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز(۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر کشور برگزار می‌شود
اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، امروز(۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: مردم سلحشور و ظلم‌ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.
در تهران نیز اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین ساعت۱۵ در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

اعلام همبستگي با مقاومت اسلامي فلسطين امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) در حرم مطهر رضوی

همچنین تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین امروز(چهارشنبه ۲۶ مهر) هم‌زمان با نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی، صحن قدس برگزار می‌شود.


راهپیمایی ضد صهیونیستی در مشهد (۲۶مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه‌ای از زائران و مجاوران دعوت کرد تا در راهپیمایی روز چهارشنبه ۲۶مهرماه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سلطانی درخصوص راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در پی حملات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی به بیمارستان، و در حمایت از مردم فلسطین امروز چهارشنبه مورخ ۲۶مهرماه، ساعت ۱۸بعد از نمازمغرب و عشا از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

وی افزود:از تمامی مردم غیور زایران و مجاوران، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، بسیجیان، علما، اساتید، جوانان و همه امت اسلامی دعوت می‌کنیم در این مراسم ضد صهیونیستی شرکت کنند که مقدمه نابودی اسرائیل و آزادی فسطین باشد.


اجتماع بزرگ دانشگاهیان و دانشجویان شهر مشهد

در همین حال اجتماع بزرگ دانشگاهیان و دانشجویان شهر مشهد در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه امروز چهارشنبه ۲۶مهرماه ساعت ۱۲ظهر در مزار شهید گمنام دانشکده پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

وزارت علوم نیز اعلام کرد: کلاس‌های درس امروز تعطیل است، کلاس‌های درس دانشگاه‌ها امروز با هدف شرکت در راهپیمایی و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین تعطیل است.


۲۷ مهر؛ تجمع بزرگ طلاب، علما و فضلای حوزه علمیه در مشهد

حوزه علمیه خراسان در محکومیت حمله رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی به زنان و کودکان بی‌گناه فلسطین و به‌خصوص حمله وحشیانه به بیمارستان در فلسطین و شهادت جمع کثیری از مردم بی‌گناه، اجتماعی را با سخنرانی شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه روز پنجشنبه ۲۷مهرماه، ساعت ۹صبح در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌کند.

در بیانیه حوزه علمیه خراسان آمده است:

طلاب، روحانیان و حوزویان خراسان رضوی ۲۷مهر علیه اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی تجمع اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

همگام با تمام حوزه‌های علمیه کشور در اعلام محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی به ویژه حمله ناجوانمردانه و ضدبشری به بیمارستان المعمدانی در غزه، اعلام عزای عمومی کرده و دروس حوزه‌های علمیه خراسان روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است.
در همین راستا تجمع بزرگ طلاب، علما و فضلای حوزه علمیه با حضور مردم غیور و شهیدپرور مشهد با سخنرانی شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه در روز پنجشنبه ۲۷مهر ساعت ۹صبح در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار خواهد شد.

در بیانیه حوزه علمیه خراسان آمده است، دشمنان دین خدا همواره دست به جنایت‌های گوناگونی زده‌اند که برای هرکدام بهای خاص خود را داده و این سنت الهی در عذاب اقوام ظالم در طول تاریخ بوده و هست.

این روز‌ها نیز رژیم کودک‌کش و تروریستی صهیونیستی با چراغ سبز حامیان ناپاکش یعنی آمریکا و انگلستان و آلمان و فرانسه گام تازه‌ای در از میان برداشتن نسل فلسطینی برداشته است و در آخرین جنایتش روی همه ستمگران تاریخ را سفید کرده و زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان در غزه را به شهادت رسانده است.
در ادامه بیانیه حوزه علمیه خراسان ذکر شده است البته که مجاهدت مجاهدان راه خدا بنا بر وعده الهی به عذاب دشمنان منجر می‌شود، اما دیدن این صحنه‌های دلخراش و جنایت‌های هولناک و به دور از روح بشری، دل‌های همه امت‌ها و مردمان آزادی‌خواه دنیا را به درد می‌آورد و بدون تردید همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، با تمام شدن صبر جوانان مقاومت، به عاملان این رنج‌ها پاسخ کوبنده‌ای داده خواهد شد، زیرا این تعبیر قرآن است که اگر در میدان مبارزه حاضر شوید، عذاب ستمگران نیز زودتر محقق می‌شود.
حوزه علمیه خراسان ضمن محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم خونخوار و ناپاک صهیونیستی، بار دیگر از همه آزادی‌خواهان جهان و با ناامیدی کامل از سازمان‌های حقوق بشری، می‌خواهد که هر اقدامی را برای پایان دادن به نسل‌کشی اخیر از سوی اسرائیل جعلی انجام دهند.


خشم ضدصهیونیستی مردم جهان

در شب گذشته مردم شهرهای مختلف جهان خشم ضدصهیونیستی خود را پس از کشتار مردم مظلوم غزه در بیمارستان المعمدانی با آمدن به خیابان‌ها به نمایش گذاشتند.


در بیانیه‌ای از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران مورد تاکید قرار گرفت: ایران جنایت شنیع بمباران بیمارستان معمدانی را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کند

دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت بمباران بیمارستان معمدانی، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد؛ این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و سردمداران کشور‌های اروپایی و آمریکا شریک و همراه جنایت‌های جنگی این رژیم هستند.
ایران جنایت شنیع بمباران بیمارستان معمدانی را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می‌کند/ این جنایت به‌عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی ثبت خواهد شد/ دست حامیان رژیم صهیونیستی در جنایات این رژیم آلوده است و باید پاسخگو باشند

دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با تصریح به حق مشروع و قانونی مردم زجرکشیده و مظلوم فلسطین برای احقاق حق تعیین سرنوشت و رهایی از جور و ستم اشغالگران، بر حمایت قاطع خود از مقاومت با توسل به همه ابزار‌های موجود تاکید نموده و اعلام داشت: لازم است تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در مقابل این رژیم جعلی به پا خیزند و با به‌کارگیری همه ابزار‌های لازم به این ظلم بی‌انت‌ها و کشتار مسلمانان بی‌گناه پایان دهند.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله القاصم الجبارین

وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ

جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مظلوم، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد.

رژیم صهیونیستی با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد.

کدام انسان باوجدان و کدام دولت مسئولیت‌شناس می‌تواند در برابر چنین ظلم فاحشی سکوت نماید؟ بی عملی مراجع بین‌المللی نسبت به این جنایت عظیم، ظلمی مضاعف به مردم مظلوم فلسطین و خیانتی آشکار به انسانیت و تمدن انسانی است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن این جنایت شنیع به شدیدترین وجه ممکن، جامعه بین‌المللی و سازمان ملل متحد را به اقدام فوری برای توقف جنایات رژیم کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی فرا می‌خواند و مسئولیت تک‌تک دولت‌ها، شورای امنیت سازمان ملل و دیوان بین‌المللی کیفری برای تعقیب کیفری سرکردگان رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب جنایات شنیع بین‌المللی علیه مردم تحت اشغال فلسطین را یادآور می‌شود.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از روز نکبت تا به امروز جنایت‌ها و ظلم‌های بی‌شماری مرتکب شده است، اما بدون تردید جنایت حمله به بیمارستان مملو از زنان و کودکان معصوم و زخمی و بیمار به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم ثبت خواهد شد و روسیاهی این رژیم و حامیان آن را برای همیشه در تاریخ بشر ماندگار خواهد کرد و همه حامیان جنایات این رژیم که با اعزام نیروی نظامی و ارائه انواع تسلیحات کشنده و نیز حمایت‌های سیاسی موجب تشجیع و ترغیب این رژیم در کشتار جمعی مردم غزه می‌شوند، شریک و همدست جنایات ارتکابی این رژیم محسوب می‌شوند و باید در پیشگاه محاکم صالحه و نیز در برابر وجدان بشری و تاریخ پاسخگو باشند.

جمهوری اسلامی ایران با تصریح بر حق مشروع و قانونی مردم زجرکشیده و مظلوم فلسطین برای احقاق حق تعیین سرنوشت و رهایی از جور و ستم اشغالگران، بر حمایت قاطع خود از مقاومت با توسل به همه ابزار‌های موجود تاکید نموده و اعلام می‌دارد اینک لازم است تمامی ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در مقابل این رژیم جعلی به پا خیزند و با به‌کارگیری همه ابزار‌های لازم به این ظلم بی‌انت‌ها و کشتار مسلمانان بی‌گناه پایان دهند.

کشور‌های اسلامی و همه دولت‌های آزادی‌خواه و مستقل و تمامی مجامع بین‌المللی برای حمایت همه‌جانبه از فلسطین و مقاومت مردمی باید متحد شوند و ضمن قطع روابط خود با رژیم نامشروع و غیرقانونی صهیونیستی سفرا و نمایندگان این رژیم جعلی را از کشور‌ها و مجامع بین‌المللی اخراج نمایند.

دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همدردی و همبستگی و حمایت مجدد خویش با ملت مظلوم و قهرمان فلسطین، چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام نموده و اعلام می‌دارد: رژیم صهیونیستی با این جنایت، پایان خودش را به دست مردم مسلمان فلسطین و منطقه رقم زد و این جنایت قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و سردمداران کشور‌های اروپایی و آمریکا که شریک و همراه جنایت‌های جنگی رژیم هستند و دست‌شان در ریختن خون زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه آلوده است باید پاسخگوی این جنایت بزرگ باشند.

 وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ


وزیر امورخارجه: زمان به پایان رسید

امیرعبداللهیان در پستی به جنایت بی‌سابقه شب گذشته رژیم اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد.

اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز (۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر کشور برگزار می‌شود


پیام رئیس قوه قضائیه در پی جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها 

محسنی اژه‌ای در پیامی گفت: جنایت هولناک شب گذشته که دل‌های تمام آزادی‌خواهان جهان از جمله مردم نقاط مختلف ایران اسلامی را داغ‌دار کرد، اتمام حجتی بود بر تمام کسانی که به نوعی می‌خواستند بر جنایات این رژیم جعلی سرپوش بگذراند؛ ضمن آنکه اکنون به غیر از سردمداران این رژیم منحوس، مقامات آمریکایی نیز باید در مجامع حقوق بشری پاسخگو باشند.

اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز (۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر کشور برگزار می‌شود

 


تصاویری از اجتماع ضدصهیونیستی نمایندگان مجلس

 جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی برای دقایقی متوقف شد تا نمایندگان در راهپیمایی ضدصهیونیستی مقابل مجلس شورای اسلامی حضور یابند.


تجمع مردم مشهد در محکومیت جنایت اسرائیل 

در همین حال هم شامگاه چهارشنبه ۲۶مهر ۱۴۰۲، مردم مشهد مقدس پس از جنایت ظالمانه و وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی نسبت به مجروحان و مردم بی‌پناه در بیمارستانی در غزه، به خروش آمدند و در میدان بیت المقدس تجمع کردند.

مردم مشهد با سردادن شعار‌هایی علیه غده سرطانی جهان، قتل عام بیمارستان المعمدانی غزه را به شدت محکوم کردند.

 
 

محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی توسط محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس

اجتماع مردمی در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی، امروز (۲۶ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر کشور برگزار می‌شود


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->