استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

وزیر فرهنگ: منتظر شناسایی عامل جنایت مهرجویی هستیم

  • کد خبر: ۱۸۹۵۲۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
وزیر فرهنگ: منتظر شناسایی عامل جنایت مهرجویی هستیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به طور مستمر با همکاران قضایی و انتظامی در تماسم تا عامل جنایت قتل مهرجویی و همسرش هر چه زودتر شناسایی شده و به سزای عمل ننگین‌شان برسند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با ابراز تاسف از قتل داریوش مهرجویی و فریده محمدی‌فر، گفت: آقای مهرجویی یکی از معتبرترین کارگردان‌های مولف در سینمای ایران بود. ایشان با ساخت فیلم «گاو» و سایر فیلم‌های اجتماعی تاثیرگذار، نقش مهمی را در ارتقاء فیلم‌های فلسفیِ تاثیرگذار سینما ایفا کرد.

وی ادامه داد: ضایعه قتل ایشان برای همه ما تاسف‌آور بود. بعد از اطلاع از این اتفاق، در ابتدای ساعات اولیه صبح پیام تسلیت صادر کردم و بلافاصله دوستان امنیتی، انتظامی و قضایی در دفترم حاضر شدند و نشست مفصلی برگزار شد. همکارانم به منزل مرحوم مهرجویی رفتند و مقدمات تشییع و تجلیل از ایشان را برنامه‌ریزی کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیت رییس‌جمهور را نشانه همدردی عمیق او با اصحاب فرهنگ کشور توصیف کرد و گفت: رییس‌جمهور به وزرات فرهنگ دستور دادند تکریم، تجلیل و تعظیم از ایشان را انجام دهیم. به طور مستمر با همکاران قضایی و انتظامی در تماسم تا عاملان این جنایت هر چه زودتر شناسایی شده و به سزای عمل ننگین‌شان برسند.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->