غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پس از «بایدن»، «ریشی سوناک» به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد

  • کد خبر: ۱۸۹۶۹۰
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
پس از «بایدن»، «ریشی سوناک» به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد
نخست‌وزیر انگلیس با هدف اعلام حمایت هر چه بیشتر لندن از رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش شهرآرانیوز ریشی سوناک قرار است با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در تل آویو گفتگو کند. انتظار می‌رود که او حمایت خود را از رژیم صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان فلسطینی اعلام کرده و در ژستی بشردوستانه خواستار اجازه ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شود.

سفر سوناک به تل آویو درست یک روز پس از حضور بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سرزمین‌های اشغالی و تاکید بر حمایت بی‌چون و چرای واشنگتن از این رژیم در کشتار فلسطینیان صورت گرفته است.

دفتر نخست‌وزیری انگلیس اعلام کرد سوناک پس از تل آویو برای گفتگو با رهبران عرب به «تعدادی از پایتخت‌های منطقه‌ای» سفر خواهد کرد. برنامه دقیق او هنوز در حال نهایی شدن است، اما منابع وایت هال پیشنهاد کردند که او امیدوار است از مصر و اردن بازدید کند.

یک منبع دولتی گفت که سوناک «حمایت قوی» از اسراییل را اعلام خواهد کرد «اما همچنین از همه طرف‌ها می‌خواهد که برای جلوگیری از تبدیل درگیری به یک جنگ منطقه‌ای تلاش کنند».

سوناک قبل از عزیمت گفت: هر مرگ غیرنظامی یک تراژدی است. حمله به بیمارستان الاهلی باید نقطه عطفی برای رهبران منطقه و سراسر جهان باشد تا دور هم جمع شوند تا از تشدید خطرناک بیشتر درگیری جلوگیری کنند. من اطمینان می‌دهم که بریتانیا در خط مقدم این تلاش قرار دارد.

لندن بر بازگشایی گذرگاه رفح بین غزه و مصر فشار می‌آورد تا کمک‌های غذایی و دارویی برای مردم غزه ارسال شود و افراد دوتابعیتی بتوانند از غزه خارج شوند. بریتانیا این هفته بسته کمکی ۱۰ میلیون پوندی به غزه را اعلام کرد، اما در حال حاضر هیچ راهی برای دریافت کمک‌های بشردوستانه به منطقه جنگی وجود ندارد.

بایدن در تل آویو ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به بیمارستان معمدانی را تکرار کرد سوناک، اما به نمایندگان مجلس انگلیس گفت که بریتانیا همچنان در حال ارزیابی شواهد است - و از بی‌بی‌سی و دیگران به خاطر «عجله در قضاوت» که اسراییل مقصر حمله هوایی بوده، انتقاد کرد!

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->