بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

محسن رضایی: ایران به دقت جنگ غزه را رصد می‌کند

  • کد خبر: ۱۸۹۷۱۵
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
  • ۱
محسن رضایی: ایران به دقت جنگ غزه را رصد می‌کند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران به دقت صحنه جنگ غزه را رصد می‌کند و معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند، اما حوادث بسیار مهمی در حال رخ‌دادن است و باید آماده باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن رضایی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ غزه، گفت: حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند. از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت؟ اگر این موضوع را مطرح کنند چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

وی افزود: یک رژیم غاصب به جای اینکه در جنگ با رزمنده‌ها و نظامیان مبارزه کند، مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را بمباران می‌کند؛ این جنایات بزرگی است که در حال رخ دادن است. به آنان که می‌پرسند چرا باید به فلسطین کمک کنیم باید پاسخ داد آگاه باشند مسئله اسرائیل تنها مسئله فلسطینی‌ها نیست.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا یادآور شد: ملت ما از اسرائیلی‌ها آسیب دیده است. در جنگ صدام علیه ایران، اسرائیل و آمریکا نقش اول را داشتند. در ترور دانشمندان ایران آنان عامل اصلی بودند، قطعنامه برجام را آنان با کمک ترامپ دفن کردند. هرجا ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد اسرائیل نقش مخرب ایفا می‌کند و جنایات این کشور علیه ایران بسیار بزرگ است. مردم ما از این جنایات آگاه هستند.

رضایی با طرح این پرسش که آیا ایران وارد صحنه می‌شود یا خیر؟ گفت: ایران به دقت در حال رصد و مشاهده صحنه است. معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند. چهره واقعی اسرائیل و حامیانش مشخص شده است. می‌بینیم در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
0
0
ایران نه

شماها رصد میکنید.

رضایی ، شماها از ایران جدا هستید.

شماها ایرانی نیستید
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->