پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

کاپیتان سابق رئال به مادرید رسید

  • کد خبر: ۱۸۹۹۱۱
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کاپیتان سابق رئال به مادرید رسید
راموس امشب در ترکیب سویا رودرروی رئال قرار می‌گیرد.

شهرآرانیوز، امشب طرف‌داران فوتبال شاهد یکی از تقابل‌های عجیب در لالیگای اسپانیا خواهند بود؛ جایی که یکی از اسطوره‌های تاریخ رئال‌مادرید یعنی سرخیو راموس حالا با پیراهن سویا باید مقابل کهکشانی‌ها قرار بگیرد. ال‌کاپیتانو در دوران شانزده سال حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها به یکی از بازیکنان مهم تاریخ این باشگاه تبدیل شده بود، اما پس از جدایی از مادرید و مدتی حضور در پی‌اس‌جی، او به باشگاهی که فوتبالش را در آن آغاز کرده بود، یعنی سویا برگشت. حالا راموس با ‏پیراهن سویا در هفته دهم لالیگا باید مقابل تیمی بایستد که سال‌ها بازوبند کاپیتانی‌اش را به بازو می‌بست.

اسطوره در وضعیت ناآشنا

دیدار سویا و رئال‌مادرید که امشب در سانچس پیسخوان برگزار ‏می‌شود، برای سرخیو راموس اهمیتی ویژه دارد. مدافع سی‌وهفت‌ساله اسپانیایی با پیراهن سویا مقابل تیم ‏سابقش لحظاتی احساسی را سپری خواهد کرد. راموس امسال تابستان در پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به‌عنوان بازیکن آزاد به سویا پیوست. ‏باشگاهی که ال‌کاپیتانو فوتبالش را با آن آغاز کرده بود، پس از هجده سال شاهد برگشت راموس ‏بود.

کاپیتان سابق رئال بی‌شک به یاد روزی در تابستان ۲۰۰۵ خواهد افتاد؛ روزی که سرنوشت ‏فوتبالی‌اش را رقم زد. در آن روز تابستانی راموس سویا را ترک کرد و راهی مادرید شد تا پای ‏قراردادش با رئال را امضا کند. سال‌های درخشان راموس با رئال از همان زمان آغاز شد تا ال‌کاپیتانو با ‏پیراهن سفید رئال پنج قهرمانی لالیگا، چهار قهرمانی چمپیونزلیگ، دو قهرمانی کوپا‌دل‌ری، چهار سوپرجام ‏اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و چهار قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را تجربه کند.

سویا از هشت بازی‌اش در این فصل لالیگا فقط هشت امتیاز دارد و در رتبه چهاردهم جدول ایستاده ‏است. این نتایج ضعیف باعث اخراج مندلیبار، سرمربی قبلی این تیم و استخدام دیگو آلونسوی ‏اروگوئه‌ای شد. آلونسو سرمربی اروگوئه در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر بود و پس از حذف این تیم از مرحله گروهی از سمتش کناره‌گیری کرد. آلونسو حالا مقابل رئال‌مادرید اولین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی سویا را تجربه ‏می‌کند و امیدوار است بتواند از این بازی خانگی با امتیاز خارج شود و کمی اوضاع آشفته تیم جدیدش را سامان دهد.

زنگ خطر مصدومیت در رئال

سفیدپوشان مادریدی تا به اینجای فصل به لطف درخشش خارق‌العاده ستاره جدید انگلیسی‌شان، یعنی جود بلینگام توانسته‌اند صدرنشین لالیگا باشند. با وجود این، مصدومان پرتعداد کار آنچلوتی را برای چینش ترکیب تیمش دشوار کرده است. به‌جز تیبو کورتوا و ادر میلیتائو که از ابتدای فصل درگیر مصدومیت‌های شدید شدند، داوید آلابا هم به‌دلیل مصدومیت به بازی امشب تیمش نمی‌رسد. همچنین ناچو هنوز یک جلسه دیگر محروم است و در این اوضاع آنچلوتی در قلب خط دفاع فقط یک مدافع میانی تخصصی، یعنی آنتونی رودیگر را در اختیار دارد.

البته سرمربی ایتالیایی باید خوش‌حال باشد که تیمش از ویروس فیفادی جان سالم به‌در برد و بازیکنانش در اردوی تیم‌های ملی دچار مصدومیت تازه‌ای نشدند. دوازده ملی‌پوش رئال‌مادرید که در اردوی تیم‌های ملی خود بودند و در فیفادی به میدان رفتند، بدون هیچ مشکل فیزیکی به تمرینات رئال برگشتند تا آماده جدال امشب تیمشان برابر سویا شوند.

البته در بین بازیکنان رئال، وینیسیوس، رودریگو، والورده و رودریگر چهارشنبه در قالب تیم‌های ملی‌شان بازی کردند و با توجه به خستگی بازی و همچنین مسافت طولانی که پس از آن تا مادرید طی کرده‌اند، شاید خسته‌تر از آن باشند که امشب در ترکیب رئال به میدان فرستاده شوند. همچنین کهکشانی‌ها سه‌شنبه باید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل براگا قرار بگیرند و پس از آن هم شنبه آینده در خانه بارسلونا به میدان بروند. آنچلوتی به‌خوبی می‌داند که در صورت فشار به بازیکنان خسته‌اش در دیدار امشب، احتمال مصدومیت آن‌ها زیاد می‌شود و ممکن است دیدار حساس هفته آینده برابر بارسا را به‌دلیل مصدومیت از دست بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->