نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

دردسر‌های چهارگانه آنچلوتی در رئال مادرید

  • کد خبر: ۱۸۹۵۶۴
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
دردسر‌های چهارگانه آنچلوتی در رئال مادرید
سرمربی رئال برای ادامه فصل با ۴ بازیکن مشکل خواهد داشت.

شهرآرانیوز، صحبت‎‌های چهار ستاره رئال‌مادرید در اردوی تیم‌های ملی ممکن است دردسر‌هایی را برای این تیم ایجاد کند. رودریگو، ادواردو کاماوینگا، اورلین شوامنی و لوکا مودریچ بازیکنانی هستند که در روز‌های گذشته گلایه‌هایی از اوضاعشان در باشگاه داشته‌اند. این چهار بازیکن یا در فصل جدید در پست‌های تخصصی به میدان نرفته‌اند یا آن‌قدر که انتظارش را داشتند فرصت برای بازی پیدا نکرده‌اند.

آن‌ها و به‌طور خاص‌تر ستاره برزیلی از این موضوع گلایه داشته‌اند که دوست ندارند در پستی که کارلو آنچلوتی برای آن‌ها در نظر گرفته است به میدان بروند یا از اینکه دقایق کمی در زمین حضور داشته‌اند ناراحت هستند. آنچلوتی به مربی‌ای که می‌داند چطور رختکنی پر از ستاره‌های مغرور را هدایت کند، شهرت دارد و به‌راحتی می‌تواند ستاره‌های بزرگ را گوش‌به‌فرمان کند. به نظر می‌رسد مربی ایتالیایی باید پس از فیفادی کنونی از این مهارتش بیشتر استفاده کند.

ماجرای نگران‌کننده جوان برزیلی

رودریگو از اولین هفته لالیگا تاکنون موفق نشده است برای رئال‌مادرید گلی به ثمر برساند. او در طول نشست خبری‌اش درباره بازی در پست شماره ۹ صحبت کرد؛ اتفاقی که برای او دائمی نبوده است و فقط در زمان مصدومیت بازیکنانی مانند کریم بنزما در سال گذشته و وینیسیوس جونیور رخ داده است. او در صحبت‌هایش مدعی شده بود که همیشه بر این موضوع تأکید داشته است که ترجیح می‌دهد در دو بال به میدان برود و دوست ندارد در پست شماره ۹ در زمین حاضر شود، اما در رئال مجبور شده است این کار را انجام دهد؛ اتفاقی که در برزیل رخ نمی‌دهد و او آزادی عمل بیشتری دارد.

گلایه همه‌کاره فرانسوی

شوامنی که به‌عنوان بازیکنی چندپسته شناخته می‌شود، این فصل در آخرین بازی پیش از وقفه دیدار‌های ملی برابر اوساسونا به‌دلیل غیبت ناچو، داوید آلابا و ادر میلیتائو مجبور شد در پست مدافع‌میانی به میدان برود، اما او در نشست خبری تیم‌ملی فرانسه تأکید کرد که همچنان پست هافبک‌دفاعی را ترجیح می‌دهد. این در حالی است که انتقاد او خیلی جدی نبود و مدعی شد که اگر لازم باشد، باز هم در این پست به میدان خواهد رفت و پیش از این به کمک واقعیت مجازی بازی در این پست را امتحان کرده بود. عملکرد خوب او باعث شده است که نگرانی آنچلوتی کمتر شود. چون می‌داند که حالا می‌تواند روی او هم حساب ویژه‌ای در خط دفاعی باز کند.

تغییر موضع آنچلوتی درباره کاماوینگا

درباره کاماوینگا باید بدانیم که او فصل گذشته به مربی ایتالیایی گفته بود که در پست دفاعی چندان راحت نیست، اما با توجه به مشکلات رئال، پذیرفته بود که در آن پست به میدان برود. آنچلوتی در ابتدای این فصل تأکید کرد که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد، اما مصدومیت فرلان مندی باعث شد چاره دیگری نداشته باشد. این ستاره فرانسوی در نشست خبری تیم‌ملی فرانسه گفت که هر روز سؤالاتی درباره این موضوع از او پرسیده می‌شود و اظهار کرد که همه از این موضوع باخبر هستند که او به بازی در پست دفاعی علاقه‌ای ندارد، اما تیم برایش از هر چیزی مهم‌تر است و به همین دلیل حاضر شده است در این پست بازی کند.

گلایه‌های ادامه‌دار مودریچ

پرونده لوکا مودریچ و نارضایتی او از اوضاع این فصلش در رئال باز است. آنچلوتی در دیدار برابر اوساسونا از او در ترکیب اصلی استفاده کرد، ولی مشکل هنوز حل نشده است. او قراردادش با رئال‌مادرید را در پایان فصل گذشته تمدید کرد، اما اکنون از وضعیتش در این تیم راضی نیست. سرمربی ایتالیایی رئال اطمینان دارد که این ستاره تیمش نقش مهمی برای آن‌ها ایفا خواهد کرد، اما در عین حال باید درک کند که تغییر نسل در این تیم اجتناب‌ناپذیر است.

این بازیکن هم در صحبت‌هایش آشکارا نشان داده است که از این اوضاع راضی نیست. مودریچ در نشست خبری تیم‌ملی کشورش هم تأکید کرد که با این وضعیت هرگز آشنا نبوده است و دوست دارد بیشتر فرصت برای بازی داشته باشد تا حس نکند که به تعطیلات آمده است. او حتی حاضر است اگر لازم باشد هر سه‌روز یک‌بار بازی کند، اما در عین حال این روند را می‌پذیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->