نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان گشت‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۴۵۱ خودروی مسروقه در سراسر کشور را کشف کردند حجامت یا اهدای خون | حجامت کنیم یا خون هدیه کنیم؟ عوارض استفاده از ماهی‌تابه‌های نچسب | «تب دود» چیست؟ وزش باد‌های غبارآلود ۱۲۰ روزه در خراسان رضوی و استان‌های شرقی کشور کمبود گروه‌های خونی A مثبت و منفی در خراسان رضوی نقش موثر خواب در بهبود کیفیت زندگی | قبل از خواب وسایل الکترونیکی را خاموش کنید صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای زائران اربعین عدم حضور گروه‌های حساس در فضا‌های گرم| میگرن و ام اس در گرما تشدید می‌شود حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند درخواست پلیس از زائران اربعین برای تردد به مرزها با وسایل نقلیه
سرخط خبرها

از ٣٠ شهرستان خراسان رضوی، ١٣ شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند (۲۹ مهر ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۸۹۹۶۴
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
از ٣٠ شهرستان خراسان رضوی، ١٣ شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند (۲۹ مهر ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ٣٠ شهرستان این استان، ١٣ شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از روز گذشته شاهد ناپایداری‌های جوی در سطح استان بودیم که بیشترین وزش باد در شهرستان سرخس با ٧٢کیلومتر بر ساعت رخ داد.

وی افزود: همچنین از ٣٠شهرستان، ١٣شهرستان آمار بارندگی داشته‌اند. بیشترین بارندگی از ایستگاه‌های اصلی دانشگاه بینالود طرقبه ۶میلیمتر و ایستگاه فرودگاهی مشهد ۵میلیمتر بارش ثبت شده است.

رضایی‌پور تأکید کرد: با توجه به متفاوت بودن بارش‌ها از ایستگاه باران سنجش سطح شهر بیشتر بارش از منطقه پنجتن حدود ١١،٨میلیمتر و فرامرز عباسی ١١ میلیمتر و هدایت ١٠،۵ میلیمتر گزارش شده است.

گفتنی است؛ هم اکنون از شهرستان‌های تربت حیدریه، کاشمر، درگز و سبزوار پدیده گرد و غبار و گردو خاک گزارش شده که تا ظهر امروز ادامه دارد.

لازم به ذکر است؛ به تدریج سامانه بارشی از استان خارج می‌شود و امروز وضعیت جوی استان پایدار خواهد شد و تا روز یکشنبه ادامه دارد. همچنین در نیمه شمالی بین ۴ تا ۶ درجه دما کاهش می‌یابد، اما فردا و روز سه‌شنبه روند افزایش دما را خواهیم داشت و روز دوشنبه به صورت موقت مجدد کاهش دما رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ١٢ و ٢۶ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات با ۶درجه کاهش به ٢٠درجه و در خنک‌ترین ساعات بدون تغییر همان ١٢درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین روز گذشته قوچان با ٣درجه و شهرستان تایباد با دمای هوای ٣١درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->