اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قسام: قصد آزادی ۲ اسیر را داشتیم، اسرائیل نپذیرفت

  • کد خبر: ۱۹۰۰۷۶
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
  • ۱
قسام: قصد آزادی ۲ اسیر را داشتیم، اسرائیل نپذیرفت
سخنگوی گردانهای عزالدین القسام خبر داد که قصد داشتند دو اسیر اسرائیلی را آزاد کنند، ولی مسئولان صهیونیست حاضر به پذیرش آنان نشدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده سخنگوی گردانهای عزالدین القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- امروز شنبه خبر داد که روز گذشته به مسئولان قطری اعلام کرده‌اند که حاضر دو اسیر صهیونیست را آزاد کنند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه علت این اقدام القسام، صرفا مسائل انسان‌دوستانه بوده است، خبر داد که مسئولان صهیونیست اما حاضر به پذیرش این اسرا نشده‌اند.

وی روز گذشته (جمعه) نیز خبر داد که دو اسیر زن آمریکایی را آزاد کرده است. ابوعبیده با بیان اینکه این دو فرد، مادر و دختر بوده‌اند، گفت که با آزادی این افراد به ملت آمریکا و جهان ثابت کردند که ادعاهای بایدن و دولت فاشیست وی، دروغ است.

وی همچنین خبر داد که آزادی این دو فرد، در پاسخ به تلاشهای میانجیگرانه قطر صورت گرفته است. سخنگوی القسام، دوشنبه هفته جاری  با بیان اینکه ۲۵۰ اسیر اسرائیلی نزد نیروهای مقاومت است، خبر داد که ۲۰۰ نفر از این افراد، اسیر القسام هستند.

ابوعبیده با اشاره به اینکه تا کنون ۲۲ اسیر اسرائیلی در حملات صهیونیستها به غزه کشته شده‌اند، گفت: اسرای خارجی هم داریم که هنوز از هویت آنان مطمئن نیستیم. اگر شرایط فراهم شود، اسرای خارجی را آزاد خواهیم کرد.

وی همچنین به رژیم صهیونیستی هشدارداد: غزه گورستانی برای متجاوزان خواهد بود و شنهای غزه، دشمن خود را خواهد بلعید. ورود آنان [به غزه] فرصت تازه‌ای خواهد بود تا به خاطر جنایاتشان بازخواست شوند.

 ارتش رژیم صهیونیستی هم گفته بود که نیروهای مقاومت حماس، ۲۰۰ نفر را به اسارت گرفته‌اند.پیش از این ارتش رژیم اشغالگر مدعی شده بود که حماس، ۱۵۵ نفر را اسیر کرده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
0
0
راکت میزنید ؟
شروع کننده ی جنگ شما هستید.

اسراییل پدرتونو درمیاره
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->