سرلشکر سلامی در پیامی به مسعود پزشکیان: سپاه آماده تقویت تعامل و همکاری با دولت است میزان مشارکت مردم مشهد در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) تبریک مخبر به رئیس جمهور منتخب: امیدوارم با پایان رقابت‌‏های انتخاباتی فصل جدیدی از تعامل و همدلی آغاز شود تبریک دیپلماتیک سران عربستان سعودی به مسعود پزشکیان پوتین در پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور ایران به او تبریک گفت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم: رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود تقدیر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا: اثرگذاری در مسائل بزرگ، بر انگیزه و ایمان و اعتمادبه‌نفس متّکی است آمار مشارکت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی اعلام شد + جزئیات قدردانی استاندار خراسان‌رضوی از مردم برای خلق حماسه حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری  نشست خبری مسعود پزشکیان لغو شد + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می‌گویم | انتخابات در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی و مشارکت ۳۰ میلیونی برگزار شد اولین پیام مسعود پزشکیان پس از پیروزی | این تازه آغاز همراهی ماست پیام تبریک مقامات خارجی به مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران اولین واکنش «مسعود پزشکیان» به نتیجه انتخابات: «سپاس ایران. خاک پاک مردم ایران. مسعود پزشکیان» هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم تحلیف پزشکیان، رئیس جمهور منتخب چه زمانی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یک مقام اسرائیلی: آتش‌بسی در کار نخواهد بود حتی برای تبادل اسرا

  • کد خبر: ۱۹۰۳۷۴
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
یک مقام اسرائیلی: آتش‌بسی در کار نخواهد بود حتی برای تبادل اسرا
یک مقام صهیونیستی در سخنانی تاکید کرده است که حملات ارتش این رژیم به نوار غزه همچنان ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مقام بلندپایه صهیونیست در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: هدف قرار دادن غزه متوقف نخواهد شد.

وی گفت که مقامات رژیم صهیونیستی از درخواست آمریکا برای تعویق آغاز حمله زمینی به غزه اطلاعی نداشته‌اند.

این مقام صهیونیست همچنین افزود: اسرائیل و آمریکا خواستار آزادی تمامی «گروگان‌ها» (اسرای صهیونیستی منتقل شده به غزه) در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

این مقام صهیونیست همچنین با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات علیه غیرنظامیان در غزه گفت: نمی‌توان اجازه داد که تلاش‌های بشردوستانه بر ماموریت از بین بردن حماس تاثیر بگذارد.

سی ان ان همچنین به نقل از این مقام بلندپایه صهیونیست گزارش داد: اسرائیل حتی در جریان مذاکرات برای آزادی گروگان‌هایی که در نوار غزه به سر می‌بردند، با آتش بس موافقت نخواهد کرد.

به گفته وی، آتش بس حتی در جریان مذاکرات برای آزادی بیش از ۲۰۰ گروگان مورد توجه قرار نمی‌گیرد، زیرا تلاش‌های بشردوستانه نباید بر «مأموریت، یعنی برچیدن حماس» تأثیر بگذارد.

وی همچنین این موضوع را رد کرد که آمریکا به دنبال تاخیر در تهاجم زمینی به غزه است. این مقام گفت: این گزارش را تکذیب می‌کنیم. ما گفت‌وگو و رایزنی نزدیک با دولت ایالات متحده داریم. ایالات متحده اسرائیل را در رابطه با عملیات زمینی تحت فشار قرار نمی‌دهد.

رژیم صهیونیستی در روز‌های گذشته خواستار خروج بیش از یک میلیون ساکن شمال نوار غزه از این منطقه در راستای فراهم کردن زمینه آغاز عملیات زمینی در این باریکه شده است.

تهدید‌های رژیم صهیونیستی به حمله زمینی در غزه پاسخ مقاومت را به همراه داشته است و در همین راستا «ابو حمزه»، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هفته گذشته در این باره خاطرنشان کرد که مبارزان فلسطین از ورود ارتش رژیم اشغالگر به غزه استقبال می‌کنند چراکه یک جهنم وسیع را برای نیرو‌های آن تدارک دیده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->