معاون حقوقی رئیس جمهور شهید: اعضای شورای سران می‌توانند در انتخابات نامزد شوند سلاجقه: تعداد زیادی از سد‌های کشور سرریز شده‌اند باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه کویت دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سردار موسوی + فیلم پوتین ارتباط با طالبان را یک نیاز دانست آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۹ خرداد ۱۴۰۳) کناره‌گیری یک مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه ترودو: به هیچ وجه از حمله اسرائیل به رفح حمایت نمی‌کنیم عربستان: حمله اسرائیل به رفح جنایت و نقض آشکار قوانین و قطع‌نامه‌های بین‌المللی است الجزایر پیش نویس قطعنامه توقف کشتار در رفح را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌کند
سرخط خبرها

یک مقام اسرائیلی: آتش‌بسی در کار نخواهد بود حتی برای تبادل اسرا

  • کد خبر: ۱۹۰۳۷۴
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
یک مقام اسرائیلی: آتش‌بسی در کار نخواهد بود حتی برای تبادل اسرا
یک مقام صهیونیستی در سخنانی تاکید کرده است که حملات ارتش این رژیم به نوار غزه همچنان ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این مقام بلندپایه صهیونیست در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت: هدف قرار دادن غزه متوقف نخواهد شد.

وی گفت که مقامات رژیم صهیونیستی از درخواست آمریکا برای تعویق آغاز حمله زمینی به غزه اطلاعی نداشته‌اند.

این مقام صهیونیست همچنین افزود: اسرائیل و آمریکا خواستار آزادی تمامی «گروگان‌ها» (اسرای صهیونیستی منتقل شده به غزه) در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

این مقام صهیونیست همچنین با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات علیه غیرنظامیان در غزه گفت: نمی‌توان اجازه داد که تلاش‌های بشردوستانه بر ماموریت از بین بردن حماس تاثیر بگذارد.

سی ان ان همچنین به نقل از این مقام بلندپایه صهیونیست گزارش داد: اسرائیل حتی در جریان مذاکرات برای آزادی گروگان‌هایی که در نوار غزه به سر می‌بردند، با آتش بس موافقت نخواهد کرد.

به گفته وی، آتش بس حتی در جریان مذاکرات برای آزادی بیش از ۲۰۰ گروگان مورد توجه قرار نمی‌گیرد، زیرا تلاش‌های بشردوستانه نباید بر «مأموریت، یعنی برچیدن حماس» تأثیر بگذارد.

وی همچنین این موضوع را رد کرد که آمریکا به دنبال تاخیر در تهاجم زمینی به غزه است. این مقام گفت: این گزارش را تکذیب می‌کنیم. ما گفت‌وگو و رایزنی نزدیک با دولت ایالات متحده داریم. ایالات متحده اسرائیل را در رابطه با عملیات زمینی تحت فشار قرار نمی‌دهد.

رژیم صهیونیستی در روز‌های گذشته خواستار خروج بیش از یک میلیون ساکن شمال نوار غزه از این منطقه در راستای فراهم کردن زمینه آغاز عملیات زمینی در این باریکه شده است.

تهدید‌های رژیم صهیونیستی به حمله زمینی در غزه پاسخ مقاومت را به همراه داشته است و در همین راستا «ابو حمزه»، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هفته گذشته در این باره خاطرنشان کرد که مبارزان فلسطین از ورود ارتش رژیم اشغالگر به غزه استقبال می‌کنند چراکه یک جهنم وسیع را برای نیرو‌های آن تدارک دیده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->