جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نکونام در دو راهی گیر کرد

  • کد خبر: ۱۹۰۶۱۵
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
نکونام در دو راهی گیر کرد
جواد نکونام برای بازی با آلومینیوم اراک هنوز تصمیم نگرفته با سه دفاع بازی کند یا چهار دفاع.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چیدمان دفاعی استقلال در دو بازی قبل تغییر کرد و جواد نکونام از سه بازیکن متمرکز استفاده کرد. این روش در زمان مربیگری ساپینتو و فرهاد مجیدی نیز بار‌ها به کارگرفته شده بود واستقلال به نوعی با بازی با روش فوق بیگانه نیست، اما در بازی با هوادار ناهماهنگی‌هایی در روش بازی استقلال به خصوص درخط دفاع به وجود آمد که ممکن است سرمربی استقلال را به سمت ایجاد تغییراتی در شکل بازی تیمش سوق دهد.


درحالی که نمایش ایمان سلیمی ممکن است جواد نکونام را به سمت استفاده از آرمین سهرابیان ببرد که احتمالش بسیار زیاد است، تغییر روش بازی استقلال از سه دفاع به چهار دفاع نیز محتمل است و هیچ بعید نیست سرمربی آبی‌ها بار دیگر تیمش را با روش چهار دفاع آرایش کند.

اگر نکونام برای بازی با آلومینیوم اراک چنین تصمیمی اتخاذ کند باید از یک دفاع تخصص در سمت راست بهره بگیرد. اینکه شانس یامگا برای بازی دراین منطقه بیشتر باشد یا صالح حردانی روشن نیست و به دلیل نزدیکی فنی دو بازیکن به یکدیگر هر احتمالی وجود دارد.

در پست دفاع راست، اما جعفرسلمانی شانس و اقبال بیشتری در قیاس با ابوالفضل جلالی دارد و چنانچه نکونام بخواهد با چهار دفاع مقابل رقیب خود بازی کند، از این بازیکن در پست دفاع چپ بهره خواهد گرفت.

اما درپست دفاع میانی به احتمال زیاد مرادمند را درکنار سهرابیان خواهیم دید و روزبه چشمی به خط میانی منتقل خواهد شد. بازی با این روش هم معایبی دارد هم محاسنی. اولین عیب این تصمیم این است که تیم دوباره دچار تغییر در شکل بازی خواهد شد و شاید این تحول تا حدی در روح و روان بازیکنان استقلال اثر منفی بگذارد.

اما حسن بازی با این روش این است که روزبه چشمی به پست تخصصی خود منتقل خواهد شد و درهمان نقطه‌ای بازی خواهد کرد که تخصص دارد. چشمی اصولا در پست هافبک دفاعی کارایی بیشتری دارد و اگر در این منطقه به کار گرفته شود، نظم و هماهنگی نیز درخط میانی استقلال بیشتر خواهد شد.

دربازی با هوادار خط میانی استقلال نیز عملکرد خوبی از خود به جا نگذاشت و تا زمانی که مهدی‌پور به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، بسیار نا امید کننده بود، اما احتمالا این تغییرات می‌تواند به هماهنگی هرچه بیشتر خط میانی استقلال کمک قابل توجهی کند.

به هرحال تصمیم نهایی را سرمربی استقلال اتخاذ خواهد کرد و با توجه به اینکه بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک قرار است جمعه شب برگزار شود، هراحتمالی وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->