پیام تسلیت رئیس اقلیم کردستان عراق برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه واکنش‌ مراجع تقلید به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیش‌بینی قانون اساسی برای شرایط فقدان رئیس جمهور غروب خادم‌الرضا (ع) در شب طلوع خورشید هشتم  عراقچی: در شوک خبر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هستم + فیلم پلیس فتا در مورد رصد فضای مجازی و برخورد با شایعات مرتبط با شهادت رئیس جمهوری بیانیه داد سرپرست وزارت امور خارجه چگونه انتخاب می‌شود؟ طحان نظیف: در صورت فقدان رئیس جمهور مراتب قانونی طی خواهد شد + فیلم ویدئو| امروز نوبت کشیک خدمتی شهید رئیس‌جمهور در حرم امام رضا (ع) بود رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد + عکس جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه
سرخط خبرها

اعراب، روابط خود با اسرائیل را قطع کنند

  • کد خبر: ۱۹۰۶۵۰
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
اعراب، روابط خود با اسرائیل را قطع کنند
یکی از رهبران جنبش حماس از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا روابط خود با رژیم اشغالگر را قطع کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که کشورهای عربی و اسلامی و سازمان ملل بایستی تلاش‌های خود را برای گشودن کریدورهای بشردوستانه به غزه بیشتر کنند. 

فرآیند ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه بعد از پایان اختلافات بر سر بازرسی محموله‌ها و حمله رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است.

بنابر گزارش شبکه المنار، حمدان گفت: «ما از مردم آزاده در سراسر جهان قدردانی می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم که به تحرکات خود ادامه داده و کالاهای اسرائیلی را تحریم کنند». 

وی از کشورهای عربی و اسلامی برای قطع روابط با رژیم اشغالگر و فراخوانی سفرای خود از تل‌آویو درخواست کرد.

این رهبر جنبش حماس تأکید کرد که از کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم که به مسئولیت سیاسی و اخلاقی خود در قبال غزه عمل کنند. 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->