وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند گوترش: امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد واکنش مصر به سقوط بالگرد حامل «رئیسی» اردن: با نگرانی سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم پیام اژه ای در پی وقوع سانحه بالگرد رئیس‌جمهور کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران هستیم ارمنستان: آماده ارائه تمام کمک‌های لازم به ایران هستیم حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم محل دقیق سانحه بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم
سرخط خبرها

نتانیاهو: برای آزادی اسرای خود همه کار می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۹۰۶۳۷
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹
نتانیاهو: برای آزادی اسرای خود همه کار می‌کنیم
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تل آویو هر کاری را که لازم باشد برای آزادی اسرای خود از دست حماس انجام خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عملیات غافلگیرانه جنبش مقاومت فلسطین (حماس) علیه دشمن صهیونیستی در هفتم اکتبر تبعات سنگینی برای کابینه رژیم صهیونیستی داشته است به طوری که مقامات صهیونیست اکنون به آب و آتش می‌زنند تا حیثیت از دست رفته خود را احیا کنند. 

به گزارش تله تریدر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد تل آویو هر کاری را که لازم باشد برای آزادی اسرای خود از دست حماس انجام خواهد داد. 

نتانیاهو با تاکید بر اقدام دولتش در محاصره کامل نوار غزه، افزود: ما هر کاری که برای نابودی حماس لازم باشد انجام می‌دهیم. ما ماشین جنگی این جنبش را نابود خواهیم ساخت. همزمان که ما به دنبال آزادی اسرای خود هستیم می‌کوشیم از آسیب به غیرنظامیان فلسطینی اجتناب کنیم!

سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر تلاش این رژیم برای جلوگیری از آسیب به غیرنظامیان در حالی مطرح می‌شود که تنها در حملات شب گذشته به نوار غزه ۷۰۴ غیرنظامی جان خود را از دست دادند. اکنون شمار شهدای عملیات رژیم صهیونیستی در غزه به ۵ هزار و ۷۹۱ تن رسیده است که بیش از نیمی از آن‌ها زنان و کودکان بوده اند. 

با این حال، با افزایش شمار تلفات غیرنظامیان، جامعه جهانی در حال افزایش فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور جلوگیری از عملیات زمینی این رژیم در نوار غزه است. 

باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا پیش‌تر با حمایت از عملیات رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود در صورتی که اقدامات فعلی تل آویو در کشتار غیرنظامیان ادامه یابد، این امکان وجود دارد که حمایت از اسراییل کاهش یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->