زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد
سرخط خبرها

داستان درگیری کنعانی زادگان و رفیعی چیست؟ + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۹۰۷۰۸
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
داستان درگیری کنعانی زادگان و رفیعی چیست؟ + فیلم و عکس
حسین کنعانی زادگان و سروش رفیعی در بین دو نیمه مسابقه پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به خاطر درگیری‌ای که باهم داشتند، تعویض شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در دقایق پایانی نیمه اول و در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها گل اول خودشان را به ثمر رساندند، اتفاقاتی در زمین افتاد که باعث شد دو ستاره سرخ‌پوشان در نیمه اول، جای خود را به بازیکنان جدیدی بدهند. زمانی که محمد عمری پشت محوطه استقلالی‌ها با خطا متوقف شد، درگیری کلامی بین سروش رفیعی و حسین کنعانی زادگان بالا گرفت تا جایی که در نهایت گل محمدی را مجبور به تعویض این دو بازیکن کرد.
داستان درگیری کنعانی زادگان و رفیعی چیست؟ + فیلم و عکس
ماجرا از این قرار بود که سروش رفیعی قصد داشت ضربه ایستگاهی به‌دست آمده را خودش بزند، اما حسین کنعانی از او خواست توپ را بدهد تا این مدافع شوت‌زن شانس خود را برای زدن ضربه امتحان کند. زمانی که سروش مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرد، درگیری‌های لفظی شروع شد.
داستان درگیری کنعانی زادگان و رفیعی چیست؟ + فیلم و عکس
بعد از مشاجره این دو بازیکن بود که بیرانوند از دروازه خودی به محوطه جریمه حریف آمد تا دو بازیکن تیمش را آرام کند و اوضاع را سروسامان بدهد. بعد از بیرانوند هم دانیال اسماعیلی فر جلوی مدافع تنومند سرخ‌ها را گرفت تا لحظات بدتری را به وجود نیاورد.

تعداد بازدید : 1057

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->