آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ضد و نقیض‌های ابطال انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۱۴۷۹
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
ضد و نقیض‌های ابطال انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی
بعد از برگزاری مجمع انتخابی هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، حالا شائبه‌هایی در خصوص ابطال این انتخابات به گوش می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از چند ماه بلاتکلیفی در هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی، انتخابات این هیات در ۵ مهر ماه برگزار شد و سعید سیدزادگان با کسب اکثریت آرا، به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد. حال پس از گذشت یک ماه از برگزاری انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی شایعاتی در فضای مجازی و فضای ورزش خراسان رضوی مبنی بر ابطال انتخابات این هیات مطرح شده است. شهرآرانیوز با بررسی این موضوع ضد و نقیض‌هایی مطرح شده پیرامون ابطال انتخابات هیات بدنسازی استان را پیگیری کرده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

سبزه: ۹۹ درصد انتخابات هیات بدنسازی ابطال خواهد شد

محمدرضا سبزه، کاندیدای شکست خورده انتخابات هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی که نسبت به برگزاری انتخابات اعتراض دارد، گفت: یک سری تخلفاتی در مجمع انتخاباتی رخ داده که متاسفانه به اسم سعید سیدزادگان، سرپرست وقت هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان نوشته شده است.

وی ادامه داد: از طریق مراجع ذیربط یعنی اداره‌کل ورزش و جوانان این مسئله را پیگیری کردم. مدارک و مستنداتی بابت این موضوع داشتم که آن‌ها را ارائه داده‌ام که باید مورد بررسی قرار بگیرد. در واقع نکته‌ای که محرز است، تخلفاتی است که صورت گرفته است.

سبزه در خصوص تخلفاتی که در انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان صورت گرفته تصریح کرد: ۵ مورد تخلف رخ داده که خلاف آیین‌نامه و قانون بوده است. در حال حاضر تا زمانی که اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان واکنشی نسبت به این موضوع نداشته باشد نمی‌توانم در مورد تخلفات رخ داده و مستنداتی که ارائه داده‌ام صحبت کنم.

وی در واکنش به پیگیری‌های قضایی از سوی هیات بدنسازی استان برای کسانی که در خصوص ابطال انتخابات حاشیه‌سازی خواهند کرد، افزود: تمام این صحبت‌ها بیهوده و بی اساس است، چون پیگیر این موضوع و ابطال انتخابات هیات بدنسازی و پرورش‌اندام هستم. در آیین‌نامه و اساسنامه انتخابات، نهاد رسیدگی‌کننده به این موضوعات اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان استان است.

سبزه گفت: ۹۹ درصد یقین دارم که انتخابات از طریق اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان ابطال خواهد شد، اگر اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان هم در بروز این تخلف مقاومت نشان دهد، قطعا این موضوع را در مراجع بالاتر پیگیری خواهم کرد و نسبت به ابطال انتخابات اقدام خواهم کرد.

وی با پیشنهادی به سعید سیدزادگان، رییس هیات بدنسازی استان یادآور شد: آقای سیدزادگان از افراد انقلابی است. به ایشان پیشنهاد دادم که، چون دارای وجهه اجتماعی و سیاسی است، بهتر است از طریق رسانه هیات بدنسازی استان ابطال انتخابات برگزار شده را اعلام کند و از سمت خود نیز استعفا دهد تا وجهه اجتماعی‌اش خدشه‌دار نشود.

قوچان‌نژاد: در حال بررسی مستندات هستیم، اما انتخابات هنوز ابطال نشده است

جبار قوچان‌نژاد، معاون اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص شائبه‌های به وجود آمده پیرامون ابطال انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد: انتخابات هیات بدنسازی استان ابطال نشده، اما در حال بررسی هستیم و پس از بررسی، جمع‌بندی را به فدراسیون بدنسازی در تهران تحویل خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه دوستان باید رعایت کنند و از شایعه‌پراکنی پرهیز کنند، تاکید کرد: انتخابات به این راحتی‌ها ابطال نمی‌شود. یعنی ابطال انتخابات هیات بدنسازی استان نه رد شده و نه تایید می‌شود، فقط باید مستنداتی که ارائه شده را مورد بررسی قرار دهیم و رئیس مجمع انتخابات در این موضوع نتیجه نهایی را اعلام کند.

معاون اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی در خصوص مستندات ارائه شده برای ابطال انتخابات گفت: به حضور چند نماینده حاضر در انتخابات اعتراض شده که باید این موضوع را بررسی کنیم و جمع‌بندی خود را به فدراسیون ارائه دهیم.

فدراسیون بدنسازی: انتخابات کاملا قانونی برگزار شده است

حسین جمشیدی، مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این باره عنوان کرد: روال اینگونه است که اگر کاندیدایی نسبت به برگزاری انتخابات شکایت داشته باشد باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کرده و شکایت خود را مطرح کند. دیوان عدالت ادارای نیز از وزارت ورزش یا فدراسیون پیرامون آن توضیح می‌خواهد. اگر قانون نقض شده باشد انتخابات باطل می‌شود، در غیراینصورت شکایت شاکی رد شده و هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی ادامه داد: فدراسیون وقتی انتخابات را برگزار کرده یعنی کاملا صلاحیت قانونی مجمع انتخابی محرز شده است. اگر مجمع انتخابی مشکل قانونی داشت، رییس فدراسیون که همان رییس مجمع نیز است، انتخابات را برگزار نمی‌کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->