یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

سرویس اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک در اروپا فعال شد!

  • کد خبر: ۱۹۱۶۶۳
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
سرویس اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک در اروپا فعال شد!
سرویس حذف تبلیغات اینستاگرام در ازای پرداخت هزینه برای رفع نگرانی‌های سازمان‌های تنظیم‌کننده‌ی اتحادیه‌ی اروپا فعال شد.

به گزارش شهرآرانیوز - متا سرویس اشتراکی پولی خود را برای حذف تبلیغات از فیسبوک و اینستاگرام فعال می‌کند. این ویژگی در سرتاسر اتحادیه‌ی اروپا دردسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ۹٫۹۹ یورو در ماه برای نسخه‌ی تحت‌وب و ۱۲٫۹۹ یورو در ماه برای نسخه‌ی اندروید و iOS، آگهی‌های شبکه‌ی اجتماعی مذکور را حذف کنند.

هدف از ارائه‌ی سرویس اشتراکی جدید اینستاگرام، رفع نگرانی‌های اتحادیه‌ی اروپا درباره‌ی تبلیغات هدف‌گذاری‌شده و شیوه‌های جمع‌آوری داده‌ی متا است. غول رسانه‌های اجتماعی جهان اعتقاد دارد با وادارکردن کاربران بین پرداخت هزینه برای حذف تبلیغات یا استفاده‌ی رایگان با نمایش آگهی‌ها و جمع‌آوری داده‌های آن‌ها، ضمن حفظ قوانین داده‌ی اروپا، از واردآمدن ضرر جلوگیری می‌کند.

متا با انتشار پست وبلاگی اعلام کرد:

به هدف مقررات اتحادیه‌ی اروپا که در حال تحول است، احترام می‌گذاریم و به رعایت آن متعهد هستیم.

متا می‌گوید به ارائه‌ی دسترسی رایگان به محصولات خود برای افرادی ادامه خواهد داد که به پرداخت هزینه تمایل ندارند. این شرکت اظهار کرد تجربه‌ی کاربرانی که پولی پرداخت نکنند، تغییری نخواهد کرد.

اشتراک بدون تبلیغات اینستاگرام برای افراد ۱۸ سال و بزرگ‌تر در اتحادیه‌ی اروپا و سوئیس دردسترس خواهد بود. از ابتدای مارس ۲۰۲۴، به‌ازای حساب‌های پیوند‌شده بین فیسبوک و اینستاگرام مبلغ ۶ یورو برای نسخه‌ی تحت‌وب یا ۸ یورو برای اپلیکیشن گوشی اندروید یا گوشی آیفون در نظر گرفته شده است. این شرکت می‌گوید تا زمانی‌که کاربران مشترک سرویس مذکور باشند، از داده‌های آن‌ها برای نمایش تبلیغات هدفمند استفاده نخواهد کرد.

لحن اطلاعیه‌ی متا به‌وضوح نشان می‌دهد که این شرکت همچنان کسب‌وکار‌های تبلیغاتی را اولویت قرار می‌دهد؛ زیرا زیربنای پلتفرم‌هایش بر همین اساس توسعه یافته‌اند. سرویس اشتراکی حذف تبلیغات اینستاگرام فقط در مناطقی ارائه خواهد شد که قوانین سخت‌گیرانه‌ای درقبال داده‌های کاربران دارند.

این شرکت در بخشی از پست وبلاگی خود اشاره می‌کند که به ارائه‌ی خدمات در ازای نمایش تبلیغات باور دارد و سرویس اشتراکی جدیدش صرفاً به‌عنوان محصولی برای مطابقت با قوانین اتحادیه‌ی اروپا طراحی شده است.

محصولات فیسبوک ازجمله اینستاگرام، داده‌های شما را ردیابی می‌کنند تا تبلیغاتی را مطابق با رفتار شما نمایش دهند. درنهایت با طرح جدید متا، مشخص خواهد شد کاربران واقعاً چقدر حاضرند برای جلوگیری از جمع‌آوری داده‌هایشان هنگام فعالیت در اینستاگرام، پول پرداخت کنند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->