ویدئو | تا زدن تیشرت توسط ربات انسان‌نمای تسلا چند درصد آدرس‌های اینترنتی دنیا برای کاربران ایرانی فیلتر است؟ چند درصد اینترنت کشور از فیلترشکن‌ها و VPNها می‌گذرد؟ جریمه ۱۵ میلیون دلاری «چت جی پی تی» در ایتالیا حسگر مینیاتوری برای تشخیص گاز آلاینده دی‌اکسید نیتروژن ساخته شد مشهد میزبان طرح رسانه‌ای رایانو | گامی برای تربیت نسل جدید کنشگران رسانه‌ای + فیلم ماه ممکن است ۱۰۰ میلیون سال پیرتر از چیزی باشد که تصور می‌کردیم گوشی جدید ریلمی با بالارفتن و پایین‌آمدن دما تغییررنگ می‌دهد! + ویدئو بعد از گذشت دوماه از آزادسازی رجیستری آیفون، هنوز این محصول به شیوه تجاری وارد کشور نشده است! بسته‌های ویژه همراه اول به مناسبت شب یلدا ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت یلدای ۱۴۰۳ + روش فعالسازی بهترین و پرطرفدارترین بازی‌‌های اپ استور در سال ۲۰۲۴ + فهرست در One UI 7 می‌توان حین پخش موسیقی، فیلم‌برداری کرد چرا شب ۳۰ آذر تنها شب یلدای ۱۴۰۳ نیست؟! در بازی Elden Ring: Nightreign دشمنانی از بازی‌های قبلی «فرام سافتور» هم حضور خواهند داشت + تریلر اسنپ به صورت هوشمند بر انحراف از مسیر و طولانی‌شدن غیرعادی سفر نظارت می‌کند نظرات مدیرعامل اینستاگرام درباره هوش مصنوعی و بحران اعتماد به شبکه‌های اجتماعی اسنپ‌فود از دسترس خارج شد (۲۶ آذر ۱۴۰۳) [به‌روزرسانی: اختلال برطرف شد] شیائومی ۱۵ اولترا احتمالا قوی‌ترین باتری تاریخ این برند را داشته باشد آیا بورس فردا، دوشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۳، تعطیل است؟
سرخط خبرها

سرویس اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک در اروپا فعال شد!

  • کد خبر: ۱۹۱۶۶۳
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
سرویس اشتراکی اینستاگرام و فیسبوک در اروپا فعال شد!
سرویس حذف تبلیغات اینستاگرام در ازای پرداخت هزینه برای رفع نگرانی‌های سازمان‌های تنظیم‌کننده‌ی اتحادیه‌ی اروپا فعال شد.

به گزارش شهرآرانیوز - متا سرویس اشتراکی پولی خود را برای حذف تبلیغات از فیسبوک و اینستاگرام فعال می‌کند. این ویژگی در سرتاسر اتحادیه‌ی اروپا دردسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ۹٫۹۹ یورو در ماه برای نسخه‌ی تحت‌وب و ۱۲٫۹۹ یورو در ماه برای نسخه‌ی اندروید و iOS، آگهی‌های شبکه‌ی اجتماعی مذکور را حذف کنند.

هدف از ارائه‌ی سرویس اشتراکی جدید اینستاگرام، رفع نگرانی‌های اتحادیه‌ی اروپا درباره‌ی تبلیغات هدف‌گذاری‌شده و شیوه‌های جمع‌آوری داده‌ی متا است. غول رسانه‌های اجتماعی جهان اعتقاد دارد با وادارکردن کاربران بین پرداخت هزینه برای حذف تبلیغات یا استفاده‌ی رایگان با نمایش آگهی‌ها و جمع‌آوری داده‌های آن‌ها، ضمن حفظ قوانین داده‌ی اروپا، از واردآمدن ضرر جلوگیری می‌کند.

متا با انتشار پست وبلاگی اعلام کرد:

به هدف مقررات اتحادیه‌ی اروپا که در حال تحول است، احترام می‌گذاریم و به رعایت آن متعهد هستیم.

متا می‌گوید به ارائه‌ی دسترسی رایگان به محصولات خود برای افرادی ادامه خواهد داد که به پرداخت هزینه تمایل ندارند. این شرکت اظهار کرد تجربه‌ی کاربرانی که پولی پرداخت نکنند، تغییری نخواهد کرد.

اشتراک بدون تبلیغات اینستاگرام برای افراد ۱۸ سال و بزرگ‌تر در اتحادیه‌ی اروپا و سوئیس دردسترس خواهد بود. از ابتدای مارس ۲۰۲۴، به‌ازای حساب‌های پیوند‌شده بین فیسبوک و اینستاگرام مبلغ ۶ یورو برای نسخه‌ی تحت‌وب یا ۸ یورو برای اپلیکیشن گوشی اندروید یا گوشی آیفون در نظر گرفته شده است. این شرکت می‌گوید تا زمانی‌که کاربران مشترک سرویس مذکور باشند، از داده‌های آن‌ها برای نمایش تبلیغات هدفمند استفاده نخواهد کرد.

لحن اطلاعیه‌ی متا به‌وضوح نشان می‌دهد که این شرکت همچنان کسب‌وکار‌های تبلیغاتی را اولویت قرار می‌دهد؛ زیرا زیربنای پلتفرم‌هایش بر همین اساس توسعه یافته‌اند. سرویس اشتراکی حذف تبلیغات اینستاگرام فقط در مناطقی ارائه خواهد شد که قوانین سخت‌گیرانه‌ای درقبال داده‌های کاربران دارند.

این شرکت در بخشی از پست وبلاگی خود اشاره می‌کند که به ارائه‌ی خدمات در ازای نمایش تبلیغات باور دارد و سرویس اشتراکی جدیدش صرفاً به‌عنوان محصولی برای مطابقت با قوانین اتحادیه‌ی اروپا طراحی شده است.

محصولات فیسبوک ازجمله اینستاگرام، داده‌های شما را ردیابی می‌کنند تا تبلیغاتی را مطابق با رفتار شما نمایش دهند. درنهایت با طرح جدید متا، مشخص خواهد شد کاربران واقعاً چقدر حاضرند برای جلوگیری از جمع‌آوری داده‌هایشان هنگام فعالیت در اینستاگرام، پول پرداخت کنند.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->